2024-2025

εργαστ

 

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

 

 

Σκοπός του προγράμματος είναι τα παιδιά μπορούν να παρατηρήσουν τα διακριτά στάδια του κύκλου του νερού (εξάτμιση, συμπύκνωση, βροχόπτωση, συγκέντρωση) καθώς και των εναλλασσόμενων του μορφών του (υδρατμός, βροχή, χαλάζι, πάγος χιόνι) σε έναν κλειστό κύκλο που δεν τελειώνει ποτέ, ως μια εισαγωγική προσπάθεια κατανόησης των φυσικών φαινομένων.

Ήρθε στην τάξη μας ο Σταγονούλης και οι ερωτήσεις που μας έθεσε ήταν μια καλή αρχή για να ξεκινήσουμε το εργαστήριο μας. Στον διαδραστικό πίνακα φτιάξαμε ένα ιστόγραμμα για να καταγράψουμε τις απαντήσεις των παιδιών.

IMG 2041      IMG 1994

 

Ακολούθησε το εργαστήρι ρομποτικής και stem από την ομάδα Maker&Space.

IMG 2033 IMG 2034 IMG 2035

Διαβάσαμε το “Πέφτει, πέφτει η σταγόνα” του Σαμ Γκόλντουιν και αποτυπωσαμε τις γνώσεις που έχουμε αποκτήσει στο χαρτί.

IMG 2042

 

Και επειδή είμαστε παιδιά και μαθαίνουμε καλύτερα όταν η γνώση έρχεται μέσα από την πράξη κάναμε και πολλά πειράματα τα οποία ευχαριστηθήκαμε δεόντως .

IMG 2093 IMG 2089 IMG 2088 IMG 2081 IMG 2053 IMG 2052 IMG 2025

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 

Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά:
Ζωοφιλία, δικαιώματα ζώων και αειφορία

Τίτλος: Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς γίνομαι φίλος ολοταχώς

Σκοπός του προγράμματος είναι η βελτίωση γνώσεων, στάσεων και αξιών, κυρίως όμως δεξιοτήτων των μαθητών/τριών σε σχέση με τα ζώα.

Ύστερα από τη δράση κοινωνικής ευαισθητοποίησης με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Δήμου Παλλήνης  με τίτλο « Μαθαίνω για τα αδέσποτα- Οι τετράποδοι φίλοι μας» μελετήσαμε τον ζωγράφο Romero Britto και ζωγραφίσαμε κι εμείς ζωάκια επηρεασμένοι από την δική του τεχνοτροπία.
IMG 1543  IMG 1370IMG 1371

Φτιάξαμε, στην ομάδα, λίστες με τα ζώα που συναντώ στη γειτονιά μου.

kate

καθώς και στην αυλή του σχολείου μας.

 

Φτιάξαμε ιστογράμματα με τις πληροφορίες που ξέρουμε αλλά και τι θέλουμε να μάθουμε για τα ζωάκια.

IMG 1639 IMG 1638

Ταξινομήσαμε τα ζώα σε 2 μεγάλες κατηγορίες, τα ζώα που ζουν στη θάλασσα και τα ζώα που ζουν στην στεριά.

IMG 1646                IMG 1624

Μελετήσαμε πορτρέτα της Frida Kahlo, η οποία αγαπούσε ιδιαίτερα τα ζώα και και ο καθένας ξεχωριστά δικαιολόγησε την προτίμηση του για έναν από τους πίνακες.

IMG 1633

Επίσης μάθαμε άλλες 2 μεγάλες κατηγορίες ζώων τα θηλαστικά και τα ωοτόκα με βιωματικό τρόπο και εμπεδώσαμε τις γνώσεις μας σε ένα φύλλο εργασίας.

IMG 1687

IMG 1351

 

To εργαστήριο δεξιοτήτων μας συνεχίστηκε με τη δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη για τις γνώσεις που ήδη κατέχουν τα παιδιά για τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα.

IMG 1749

Και αφού συγκεντρώσαμε αρκετές πληροφορίες μέσα από οπτικοακουστικό υλικό σχετικά με το θέμα, τις αποτυπώσαμε σε ένα χάρτη της Ελλάδας καθώς και σε ατομικό φύλλο εργασίας.

IMG 1752                                                               IMG 1750 IMG 1751

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ολοκληρώσαμε το εργαστήριο κάνοντας μια αποτίμηση των γνώσεων μας!

IMG 1753