
Oι μαθητές/τριες του Α’ Ολοήμερου τμήματος αποτυπώνουν εικαστικά τους 17 στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης, οι οποίοι θεσπίστηκαν από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και σηματοδοτούν μία δέσμη στόχων που αφορά στη μελλοντική διεθνή ανάπτυξη.


Oι μαθητές/τριες του Α’ Ολοήμερου τμήματος αποτυπώνουν εικαστικά τους 17 στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης, οι οποίοι θεσπίστηκαν από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και σηματοδοτούν μία δέσμη στόχων που αφορά στη μελλοντική διεθνή ανάπτυξη.

Ελάτε να ταξιδέψουμε μαζί με τον Άρη, την Εύα και το ρομπότ Beebee σε μια συναρπαστική αποστολή ανάμεσα στα αστέρια! Τι θα συμβεί όταν συναντήσουν μια τρομερή καταιγίδα από μετεωρίτες; Θα καταφέρουν να ξεφύγουν από τους περίεργους εξωγήινους; Είστε έτοιμοι να ταξιδέψετε μαζί τους; Πατήστε τον σύνδεσμο και ξεκινάμε!

Το ταξίδι της Καλλιστούς και του μικρού Αρκά ζωντανεύει μέσα από τις φωνές των μαθητών/τριών του Γ’ Ολοήμερου Τμήματος, οι οποίοι μας διηγούνται πώς αυτές οι δύο αρκούδες βρέθηκαν για πάντα ανάμεσα στα αστέρια.
Θα σας παρουσιάσουμε μια ιστορία γεμάτη αστέρια, βασιλιάδες, βασίλισσες και… έναν θαλάσσιο δράκο! Μέσα από τις φωνές των μικρών μας αφηγητών, θα γνωρίσουμε την Κασσιόπη, μια βασίλισσα περήφανη για την ομορφιά της, τον Κηφέα, τον σοφό βασιλιά, και την κόρη τους την Ανδρομέδα που έγινε αστερισμός στον ουρανό! Μία ιστορία από την αρχαία ελληνική μυθολογία που ζωντανεύει με τη φαντασία και τον ενθουσιασμό των μαθητών/τριών του Γ’ Ολοήμερου Τμήματος.
Καλωσορίσατε σε ένα ακόμα μαγικό μας ταξίδι στον κόσμο των άστρων! Σήμερα θα γνωρίσουμε τον Ωρίωνα, τον ξακουστό κυνηγό της μυθολογίας, που έγινε ένας από τους πιο λαμπερούς αστερισμούς στον νυχτερινό ουρανό! Οι μαθητές του Γ’ Ολοήμερου Τμήματος θα σας μιλήσουν για τη δύναμή του, την αγάπη του για το κυνήγι, τη φιλία του με τη Θεά Άρτεμη και πώς τελικά ο ίδιος βρέθηκε ανάμεσα στ’ αστέρια! Μια μυθική ιστορία γεμάτη δράση, συναισθήματα και… ουράνια φώτα!
Με χαρά υποδεχτήκαμε την Πέμπτη 22/5/2025 στο 5ο Νηπιαγωγείο Χολαργού την κ. Λεβεντάκου Γεωργία, Νοσηλεύτρια, Αντισυνταγματάρχη Υγειονομικού με ειδικότητα στην Παιδιατρική Νοσηλευτική και κάτοχο Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Κοινοτική Νοσηλευτική. Μας μίλησε για την πρόληψη σωματικών κακώσεων και την ασφαλή συμπεριφορά στην προσχολική και σχολική ηλικία. 
https://www.youtube.com/watch?v=uhq3xhW4PBM
Αγαπητοί γονείς,
Σας προσκαλούμε σε συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 17 Ιουνίου και ώρα 18:00 μ.μ. στο 5ο Νηπιαγωγείο Χολαργού.
Συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης με τους γονείς προνηπίων

Η καλοκαιρινή γιορτή του Α’ Ολοήμερου Τμήματος είχε… διαστημική έμπνευση! Οι μικροί εξερευνητές ταξίδεψαν στο πλανητικό μας σύστημα μέσα από το συναρπαστικό Δίκτυο: “Myth2Space – από την ελληνική Μυθολογία στις διαστημικές αποστολές της NASA”. Αποκορύφωμα αυτού του μοναδικού ταξιδιού ήταν η τελετή λήξης με τίτλο: «Αποστολή Άρτεμις Α-59», μια φαντασμαγορική παρουσίαση όπου η φαντασία, η γνώση και η δημιουργικότητα των παιδιών απογειώθηκαν… κυριολεκτικά!




Οι μαθητές/τριες του Β’ Ολοήμερου Τμήματος με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου Έλληνα συνθέτη Μάνου Χατζιδάκι ζωντάνεψαν “τον Γλάρο” ταξιδεύοντας το κοινό σε μια θαλασσινή ιστορία αγάπης και παιδικής φαντασίας!


Στη γιορτή του Γ’ Ολοήμερου Τμήματος, οι μαθητές/τριες μας ταξίδεψαν με φαντασία και κέφι από τον βυθό της θάλασσας μέχρι τη Σελήνη! Μέσα από θεατρικά δρώμενα, τραγούδια και χορό, παρακολουθήσαμε έναν ξεκαρδιστικό ποδοσφαιρικό αγώνα ανάμεσα σε χταπόδια και ψάρια, συγκινηθήκαμε με την περιβαλλοντική δράση των μικρών εθελοντών και φτάσαμε… μέχρι το φεγγάρι με την αποστολή “Artemis 2”. Ήταν μια γιορτή γεμάτη χαμόγελα, δημιουργία και καλοκαιρινή μαγεία!

Οι μαθητές/τριες του Α’ και Γ’Ολοήμερου Τμήματος παρασκευάζουν σπιτική λεμονάδα στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Όλοι μαζί μια αγκαλιά”.
Στην υγειά μας!!!
Το συγκεκριμένο σχέδιο δράσης είχε ως σκοπό την οικοδόμηση υγιών και αρμονικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών/τριών. Επικεντρωθήκαμε στον προσδιορισμό των βασικών προβλημάτων που ανακύπτουν μέσα από την σχολική καθημερινότητα και στην ανάπτυξη παιδαγωγικών πρακτικών για τη διαχείριση των δυσκολιών στις σχέσεις των μαθητών/τριών. Προτεραιότητα αποτέλεσε η διαμόρφωση ενός κατάλληλου παιδαγωγικού πλαισίου, ώστε οι μαθητές/τριες να αισθάνονται ασφαλείς να εκφραστούν, να επιλύουν ειρηνικά τις όποιες συγκρούσεις προκύπτουν και να συνεργάζονται γόνιμα και δημιουργικά για μια πιο συμπεριληπτική και υποστηρικτική εκπαιδευτική εμπειρία.
https://www.youtube.com/watch?v=HphmHvSG6w4
