ΜΑΡΤΗΣ
Η ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ
ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
Αποκριάτικη Διαδραστική θέατρική παράσταση και πάρτυ
ΑΠΟΚΡΙΑ
Μικροί Ινδιάνοι
Φιλοτεχνούμε μάσκες με διάφορα υλικά!
Στο ολοήμερο τμήμα διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Τίτο έχασε τη μύτη του”, το οποίο αποτέλεσε μια αφορμή για να θυμηθούμε τα αγαπημένα μας σχήματα.
Φτιάξαμε κλόουν με το αποτύπωμα της παλάμης μας.
Φτιάξαμε αφίσα με πληροφορίες για τον κλόουν και οργανώσαμε κάποιες πληροφορίες με τη βοήθεια ενός γραφικού οργανωτή.
Παίξαμε το κινητικό παιχνίδι “Ποιος θα πιάσει το καπέλο του κλόουν;”.
Διαβάσαμε το παραμύθι της Ζώρζ Σαρή με τίτλο “Ο Αρλεκίνος” και μας επισκέφθηκε η γαντόκουκλα Αρλεκίνος.
Φτιάξαμε τον δικό μας Αρλεκίνο χρησιμοποιώντας το περίγραμμα του σώματός μας.
Βρήκαμε λέξεις που ξεκινούν από τη φωνούλα Α του Αρλεκίνου και ζωγραφίσαμε κάποιες απο αυτές σε χαρτάκια σε σχήμα ρόμβου. Έπειτα, κολλήσαμε τα χαρτάκια με τέτοιο τρόπο ώστε να σχηματιστεί το γράμμα Αα.
Παίξαμε ένα παιχνίδι ηλεκτρονικού τροχού, στο οποίο ο παίχτης περιστρέφει τον τροχό και πετυχαίνει μια αποστολή. Κάθε μέρος του τροχού περιλάμβανε μια αποστολή σχετική είτε με τη κατασκευή ρόμβου με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά είτε με την αναζήτηση του σχήματος του ρόμβου. Έτσι, κατασκευάσαμε τον ρόμβο από πλαστελίνη ή γλωσσοπίεστρα, σχηματίσαμε τον ρόμβο με τα χέρια , τον ζωγραφίσαμε ή εντοπίσαμε ρόμβους στα ξύλινα σχήματα ή στον ευρύτερο χώρο της τάξης. Ο ηλεκτρονικός τροχός είναι διαθέσιμος εδώ: https://wheelofnames.com/jwe-8h6
Δημιουργήσαμε έναν πίνακα ζωγραφικής στον οποίο απεικονιζόταν ένα πρόσωπο που κοιτούσε προφίλ και en face, εμπνευσμένοι από τον πίνακα του Πικάσο.
Φτιάξαμε τον μάγειρά μας για να τσικνίσουμε!
Γίναμε μικροί κλόουν!!
Δράση “Ενεργού Πολίτη”
Στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΝΕΡΓΌΣ ΠΟΛΊΤΗΣ και σε σύνδεση με του 2 πρώτους κύκλους των εργαστηρίων δεξιοτήτων, Πραγματοποιήσαμε τη δράση “Φρουροί του Περιβάλλοντος – Green Future” σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό WE 4 ALL, όπου εκπρόσωπος επισκέφτηκε το σχολείο μας.
Μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση από εξειδικευμένο προσωπικό, η οποία ξεκινάει μέσα στην τάξη και καταλήγει σε ένα παιχνίδι περιβαλλοντικού χαρακτήρα ή σε φύτευση αρωματικών φυτών στην αυλή του σχολείου, τα παιδιά μπορούν να κατανοήσουν εύκολες έννοιες που αφορούν το περιβάλλον.
Όταν λέμε τη λέξη περιβάλλον, ξέρουμε πραγματικά τι σημαίνει; Τι κακό προκαλεί ο άνθρωπος με τις καθημερινές του δραστηριότητες; Πως μπορούμε να γίνουμε προστάτες του πλανήτη μας; Τι είναι η ανακύκλωση; Πως και γιατί φυτεύουμε δέντρα και φυτά και ποια τα οφέλη της δενδροφύτευσης; Με ποιους τρόπους μπορούμε να μειώσουμε την σπατάλη νερού; Πώς με απλές και καθημερινές πρακτικές μπορούμε να εξοικονομήσουμε ενέργεια;
Υπογράψαμε και Συμβόλαιο ως Φροντιστές του Πλανήτη!
Φιλία
Κάναμε ένα ιστόγραμμα καταγράφοντας τις ιδέες μας για την έννοια της φιλίας.
Διαβάσαμε το παραμύθι “Το Τικ και το Τακ” της Γιολάντα Τσορώνη και ζωγραφίσαμε αυτό που κάνει τη δική μας καρδιά να πονά.
Ομαδοποιήσαμε τις φιλικές και τις μη φιλικές πράξεις, αφού πρώτα αξιολογήσαμε την σοβαρότητά τους με τη χρήση του σοβαρόμετρου.
Ζωγραφίσαμε τους φίλους μας και τους γράψαμε όμορφα λογάκια.
Κάντο όπως ο Keith Haring. Γνωριμία με τα ευφάνταστα έργα του καλλιτέχνη που προσελκύουν τα παιδιά.
“Βοηθήσαμε τη bee bot να σχηματίσει τη λέξη ΦΙΛΙΑ
Ζωγραφίσαμε τον Μένιο τον γάιδαρο από το παραμύθι.
Με αφορμή το «τικ-τακ» της καρδιάς, βρήκαμε και άλλους ήχους τους οποίους τους αντιστοιχήσαμε με εικόνες!
Φτιάξαμε τα Βραχιόλια της φιλίας μας.
Υλικό από https://www.popi-it.gr/nipiagogio/glossa/filia-tik-tak/#google_vignette.



























































































































































