Τσικνοπέμπτη!! 

Αναπαράσταση του εθίμου , με αυτοσχέδιες “ψησταριές” από τα παιδιά!

ec3d9dc1 0668 4772 bec3 c5c48efcc0c7 461525d5 ee28 4d12 8714 b076e9e6f7ab fd67e74b 4c0b 4839 bb27 0e488fdf7b03 96d5efbb df5a 4b3f a90f abcbcb0fcee7 9595a054 05a6 4b3b 8d95 bdded79b7dea 8c022614 f1d1 4b0e ae31 fd573f64cedc 5ffbf4a8 3d1c 424f 9692 7b61bbecc2dd b846cc55 c640 4837 8f7c dbc6ace8da33 e07e0227 3e8b 496c a144 283121ba7653 efd62adf a407 4e26 8046 7e3ebe9785c3

Μαθαίνοντας τις τεχνικές για κατασκευή στεμμάτων, μπαίνουμε σε Αποκριάτικο πνεύμα και διάθεση!

c4f613b0 5905 41ef b12b 7d4010d23983 35e76712 803e 4a11 9fab 6d2e101ac996 8ade00b8 8cef 47b5 b25b 8eb9ddc29da0 445d88d6 7fd8 41fc 8403 b24ec7de9407 63aedb26 c05f 4c0b 8ca7 f8214ce0b886 514999b6 b1e5 49e5 81e0 eff538f91a77 3ed8fd71 cb5b 40b3 a229 d005c7431057 50b157b7 a2b2 41bb ab69 2c7cd841e800 53fbe2f7 73bf 4189 8cee e5ecae6750bd

 

Ακούσαμε το τραγούδι της Τσικνοπέμπτης και μάθαμε γιατί λέγεται έτσι! Συζητήσαμε ποια κρέατα ψήνουμε την Τσικνοπέμπτη και ποια μας αρέσουν εμάς! Τα είδαμε και σε πίνακες αναφοράς και στο τέλος τα ζωγραφίσαμε στη δική μας ψησταριά και γράψαμε τι ψήνουμε εμείς! Φτιάξαμε και το δικό μας πιάτο της Τσικνοπέμπτης με μάγειρες τα ίδια τα παιδιά! Τέλος παίξαμε μερικά παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα! Καλή Τσικνοπέμπτη σε όλους!

004ebf84 0677 4565 b386 e94139c8eeec b1afe0b5 4892 4a3e b005 99712a9d467d ab8fcc87 2359 45bc ab45 ab6453feb8de 6736fd94 fc29 4d75 9a31 0fbd069891b4 8c929e62 1c87 4c78 b9ba f1fc1c3aa95f 5accba86 dcd9 4ee9 9a1e f8c32125d59d

IMG 20240307 111654 IMG 20240307 111657 IMG 20240307 111703 IMG 20240307 123103 IMG 20240307 123227 IMG 20240307 123346 IMG 20240307 124029 IMG 20240307 124139 IMG 20240307 124722 IMG 20240307 124813 IMG 20240307 124838 IMG 20240307 124853 IMG 20240307 124921 IMG 20240307 125056

6 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας!

Τα 5 βήματα που πρέπει να θυμόμαστε:1.ΣΤΟΠ σε ό,τι με κάνει να νιώθω άσχημα 2. ΕΞΗΓΩ πως νιώθω με τη συμπεριφορά που δέχομαι 3. ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΜΑΙ αν νιώσω απειλή 4. ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ τη δασκάλα 5. ΜΙΛΑΩ στους γονείς μου

15812fc2 e3d3 4b8f 97a9 2b3ed260ab30

  • Αφιερώσαμε θετικά μηνύματα ενότητας ο ένας στον άλλο σε μορφή κονκάρδας!

0a48c56c 09c7 4468 9d9b 2426f3114d98 dcab41b8 e9f5 4166 bc10 ae70559efcab db9aa370 10c8 46de ac74 a9fdeaa0fb3a f47f4247 d7a4 4789 a4c0 80758a739ac9 bc6589f9 267d 4086 83bd b02dce5a4e3b b682b0da 7e1f 4a0f 98d0 b87739e3b0f1 9478b4ae 66ab 4e66 9470 6adaee9bd9e9 235a26e6 5921 48c6 93b2 4adeaff461ee 70ab663d d5f7 4428 ae9e 45a1e23eb8b7 8def87f8 7a38 4db1 8052 e0a9f63b3ae9 1aec14cb 7506 4c0f 8a17 305a63bd2762

Σκεφτήκαμε ότι η βία είναι κάτι κακό και για να την αποτρέψουμε θα απαντάμε σε αυτή με κάτι όμορφο και ευγενικό όπως οι λέξεις που θα λέμε σα φιλοφρονήσεις στους άλλους και ειδικά στους φίλους μας! Πήραμε από ένα χαρτί και γράψαμε στην αρχή το όνομά μας και κάθε ένας φίλος μας έγραψε κάποιες όμορφες λέξεις ή φράσεις για να στολιστεί το όνομά μας και εμάς κατ’επέκταση!! Από αυτό δημιουργήσαμε και το ντουζ της καλοσύνης το οποίο παίξαμε και διασκέδασαν τα παιδιά!

IMG 20240305 112139 IMG 20240305 112153 IMG 20240305 112216 IMG 20240305 112221

IMG 20240305 113618

IMG 20240305 122638 IMG 20240305 122640 IMG 20240305 122642 IMG 20240305 123407 IMG 20240305 123409 IMG 20240305 123412 IMG 20240305 123550 IMG 20240305 123552 IMG 20240305 123843 IMG 20240305 123844 1 IMG 20240305 123847 IMG 20240306 092434 IMG 20240306 092442 IMG 20240306 092457 IMG 20240306 092501 IMG 20240306 092507 IMG 20240306 092512 IMG 20240306 092518 IMG 20240306 092523 IMG 20240306 092529 IMG 20240306 092538 IMG 20240306 092546 IMG 20240306 092553 IMG 20240306 092558 IMG 20240306 092603 IMG 20240306 092610 IMG 20240306 092617 IMG 20240306 092623 IMG 20240306 092629 IMG 20240306 100703 IMG 20240306 121158

Είδαμε το παρακάτω βιντεάκι και συζητήσαμε για τυχόν εκφράσεις ή λέξεις που μας έχουν πει και μας έκαναν να νιώσουμε όπως το παιδάκι στο βίντεο. Στη συνέχεια αφού σχεδιάσαμε δύο παιδάκια το ένα το στολίσαμε με τις όμορφες λέξεις και το άλλο με εκφράσεις που μας στεναχωρούν και όταν τις λέει κάποιος μας πονάει! Κάθε φορά που μας λένε κάτι που μας πληγώνει σκίζουμε ένα κομμάτι και μετά ακόμα και αν βάλουμε hansaplast αυτό δεν θα γίνει όπως πρώτα και ετοιμάσαμε και την ομαδική μας εργασία με την βοήθεια της κυρίας Μαρίας!

IMG 20240306 121210 71601a8b e7ad 4dc5 9919 4c5e3d8f5b1e17ba5a70 3e73 47ba 9f39 97b77e7d9eb18247840e 7752 4335 803c 3534cdb4081c

Καλώς ήρθες Μάρτη!! 

Μαρτάκια για όλα τα παιδάκια!

daa3b427 e476 4dd1 b794 277b6e2408f5 9e4f41f5 1d1b 4513 aca1 925b2acac967

  • Μάρτης είναι, νάζια κάνει, πότε κλαίει, πότε γελάει! – Μέσα από τα μάτια των παιδιών

f21c6931 08f8 40a1 a246 bd22b029209d e601b6df 839e 475d ba25 41674ac40023 5beb2c66 0989 474c 81a4 39027f59f5a6 a02295f3 f84e 409a b1e8 c268a7292395

    • Κατασκευή- Τα δύο πρόσωπα του Μάρτη

a79f63a3 a974 4239 9da9 6378e3d3820c

fcf94647 27c5 4f02 8f12 6e1c48a81f34

IMG 20240301 093814 IMG 20240301 101241 IMG 20240301 101247 IMG 20240301 101255 IMG 20240301 101259 IMG 20240301 104328 IMG 20240301 104603 IMG 20240301 104618 IMG 20240301 105604 IMG 20240301 110020 IMG 20240301 111739 IMG 20240301 111810 IMG 20240301 111816 IMG 20240301 111820 IMG 20240301 111828 IMG 20240301 111833 IMG 20240301 122206 IMG 20240301 122221 IMG 20240301 122227 IMG 20240301 122238 IMG 20240301 122254 IMG 20240301 123933 IMG 20240301 124018 IMG 20240301 124116 IMG 20240301 124224 IMG 20240301 124440 IMG 20240301 124841 IMG 20240301 124545 IMG 20240301 125035 IMG 20240301 125232 IMG 20240301 125321 IMG 20240301 125338 IMG 20240301 125403 IMG 20240301 125419 IMG 20240301 125716 IMG 20240301 125610 IMG 20240301 125548 IMG 20240301 125508

Ο Μάρτης μπήκε με την ανάγνωση του βιβλίου Το Κόκκινο Κασκόλ που δείχνει τη μετάβαση από το χειμώνα στην άνοιξη και την μετατροπή του κόκκινου κασκόλ σε μαρτάκι που φορέσαμε όλοι στο δεξί μας χέρι! Μάθαμε πότε λέμε την παροιμία Μάρτης είναι νάζια κάνει ποτέ κλαίει και πότε γελάει και φτιάξαμε μια κατασκευή σχετική! Ακούσαμε το μύθο του Μάρτη που παντρεύτηκε μια γυναίκα από προξενιό και όταν την αντίκρισε απογοητεύτηκε και έτσι οπότε την έβλεπε ή την σκεφτόταν έβρεχε ενώ όταν δεν την έβλεπε ή την ξεχνούσε είχε λιακάδα! Ακούσαμε και τα τραγούδια του Μάρτη! Γράψαμε τη λέξη Μάρτιος και κάναμε τον αναγραμματισμό της στο διαδραστικό πίνακα και σε χαρτί στην παρεούλα! Τέλος απαντήσαμε σε κουίζ και παιχνίδια σχετικά με το τι μας φέρνει ο Μάρτης στον διαδραστικό πίνακα! Καλό μήνα!

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο 2024-25

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία

 

  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα Νηπ/γεία θα πραγματοποιηθούν απο 1 εως 20 Μαρτίου 2024.
  • Εγγράφονται στα Νηπ/γεία για το σχολικό έτος 2024-2025 μαθητές γεννημένοι το 2020.
  • Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπ/γεία γίνονται μέσω της  Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Δοιήκησης (gr)με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. 

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήσηκωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδοςστη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου

μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)).

Βραχάκια σοκολάτας με αμύγδαλα!

Δεν χάνουμε ευκαιρία για ένα γλυκάκι και με αφορμή τα αμύγδαλα από την αμυγδαλιά που επεξεργαστήκαμε στο σχολείο σκεφτήκαμε να γλυκαθούμε και φτιάξαμε βραχάκια σοκολάτας με αμύγδαλα! Πρώτα απ’ όλα είδαμε τα υλικά και τα καταγράψαμε! Και στη συνέχεια με τη βοήθεια των παιδιών φτιάξαμε πεντανόστιμα σοκολατάκια αμυγδάλου για μας και  για τους φίλους μας από το διπλανό τμήμα!

IMG 20240229 100136 IMG 20240229 100551 IMG 20240229 100754 IMG 20240229 101105 IMG 20240229 102126 IMG 20240229 102212 IMG 20240229 102225 IMG 20240229 102612 IMG 20240229 102620 IMG 20240229 102634 IMG 20240229 112313 IMG 20240229 121927 IMG 20240229 121933 IMG 20240229 122041 IMG 20240229 102046

Αμυγδαλιά!!!

  • Ένα αίνιγμα για την αμυγδαλιά

c08b05ce 18e0 4715 b8e1 73913262d864 Αντίγραφο 337f6807 79f8 4ce4 91be b684f6b26648 Αντίγραφο Αντίγραφο 6e0cc43f 6920 4ef1 b3d4 5fe3a445af6f Αντίγραφο Αντίγραφο 2731c61a dede 4fa7 b238 43108b5f6193 Αντίγραφο Αντίγραφο

  • Μαθηματικά με την αμυγδαλιά

cb75f207 e123 4e92 8a06 72fb6b18a6af Αντίγραφο e364e53a 4447 469c 9cc0 9d70d6b75c67 4ec92245 520e 4531 9e2c fa6733a2ae4e Αντίγραφο Αντίγραφο 92997168 6692 422f 965e 67e0d294052b Αντίγραφο

  • Μάζεψαν απ’ την αυλή κλαδάκια και δημιούργησαν!

dfb1e2ab bef5 4f5c af64 ad461fbeabce Αντίγραφο e11a647d 11e1 4504 aa3b 3c283532a7b8 d0edeba9 f6fc 4e19 af75 4080d299fe3e Αντίγραφο 6238e573 3841 4580 a571 774d320be034 Αντίγραφο 34216a82 ae41 4a9a 8501 6787fbcc9d0c Αντίγραφο

Βίνσεντ βαν Γκογκ αμυγδαλια Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ ΛΙΣΤΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Σελίδα 4 Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ ΛΙΣΤΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Σελίδα 3 Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ ΛΙΣΤΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Σελίδα 2 Messenger creation 04d9ebdd 2003 43fb a207 5b40ea24aa06 Messenger creation 1ebcaedc 82a1 4147 a1ea ae59ff40a50c Messenger creation 84d7f69c 5a0e 4ae5 bfae c713e3ed0438 Messenger creation 46ecf7d2 37f9 4347 9425 659bcb000e06 IMG 20240228 130222Messenger creation 65235cc3 249d 4386 806c fdfbd32f8e4dIMG 20240228 230935

Messenger creation 9cdff4c2 da2d 48ac 8a05 038ce9518b48Messenger creation 61515211 d658 42f1 b61e 868d3b8784e0Messenger creation 7de057b4 3f83 4811 b4f5 5a338946cb13IMG 20240228 130228

Ακούσαμε τον μύθο της Αμυγδαλιάς και διάφορες πληροφορίες για την αμυγδαλιά!Είδαμε σε πίνακες αναφοράς το δέντρο της και τα μέρη από τα οποία αποτελείται καθώς επίσης και τι μας δίνει από τον καρπό της ( τα αμύγδαλα)! Είδαμε διάφορα παράγωγα από την αμυγδαλιά και σε φύλλο εργασίας στολίσαμε τις αμυγδαλιές μας με χαρτί γκοφρέ και συνδυάσαμε μαθηματικά αφού έπρεπε να υπολογίσουμε πόσα άνθη θα βάλουμε σε κάθε δέντρο σύμφωνα με τα νούμερα που μας έδινε. Είδαμε την αμυγδαλιά του Βαν Γκογκ και την φτιάξαμε και εμείς όλοι μαζί με ποπ κορν και γκοφρέ! Αφού μας περίσσεψαν κάμποσα ποπ κορν ο καθένας έφτιαξε και από μια αμυγδαλιά με τα ποπ κορν! Τέλος ακούσαμε το ποίημα της Αμυγδαλιάς και το ζωγραφίσαμε!!IMG 20240228 105725 IMG 20240228 105739 IMG 20240228 111341

Τεχνικές διαχείρισης θυμού

Μάθαμε τεχνικές διαχείρισης θυμού για τις στιγμές που κάτι μας δημιουργεί θυμό. Πρώτα κάνουμε εισπνοές εκπνοές για να ηρεμήσουμε. Η κ. Μαρία μας έφερε μπαλόνια ηρεμίας και με τη σειρά στην παρεούλα σκεφτόμαστε δυνατά ο καθένας κάτι που μας θυμώνει (όταν δεν μου δίνει η αδελφή μου τα παιχνίδια, όταν η μαμά και ο μπαμπάς με μαλώνουν, όταν μου αρπάζουν ένα παιχνίδι, όταν με κοροϊδεύουν) και φυσάμε το μπαλόνι με δύναμη να πάει μακρυά μας. Στο τέλος φτιάξαμε ένα δράκο που βγάζει φωτιά από το στόμα για να φυσάμε μέσα σε αυτόν να βγαίνει η φωτιά και εμείς να ηρεμούμε.

IMG 20240221 110940 IMG 20240225 161215 IMG 20240225 161248 IMG 20240225 161316 IMG 20240225 161344

ΕΞΑΤΜΙΣΗ – ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ

Τα πειράματα και η παρατήρηση των μεταβολών του νερού, οδήγησε σε νέες διαπιστώσεις και υποθέσεις.

07f3074d e028 4bfe b86d e2961f2eb35b 99c646f0 a4cb 4d4a 9ec9 0e21bacb1528

Μιλάμε και πειραματιζόμαστε για “Τον κύκλο του νερού”

1ο πείραμα-αναπαράσταση

187b4bb2 18ac 414f 9798 fc788e7c8221 fac23e36 754c 46b0 b5b4 ed2fe14b6ec0 544dc960 6488 48fa b050 0f8129e8dfd6

2ο πείραμα-αναπαράσταση: Κατσαρόλα με νερό σε βρασμό- υδρατμοί- σταγόνες

2ea6be04 1b9c 4c16 ac3f 4cb8c16b468d 8a1cc572 9cf0 406e 861e 5088d8f61221

3ο πείραμα- Συννεφάκι στο βαζάκι! Εξάτμιση – Συμπύκνωση

01927a12 f642 40b0 8d54 345421565355 31574736 2969 43c7 bd38 374f7f44030e 1708528567698

Διαλυτότητα – χρησιμότητα νερού 

Messenger creation dddd4a34 8f06 4f44 a966 9d67a2c5a0bf 1 Messenger creation 7274b978 419d 405d acb7 68b8aaa8892d 1 Messenger creation ba187338 f365 4a40 88c1 9db1724278ff 1 Messenger creation 57e15cc7 10b4 47ee 9fda 970a9ef1610e 1 Messenger creation b693b65d 1977 4c7d b878 941dd35cb0fd Messenger creation b90d48aa 24a6 4cf1 bfde dd62e42e5616 1 Messenger creation 2a791cd9 f3d8 4aa8 ac57 d0dc6de68c00 1 Messenger creation e7c3f45f 5dae 4c05 bab4 492e6d20cf47 1 Messenger creation d5403413 3ee7 4459 8917 0987bd07360c 1 Messenger creation 2778ace3 a4bf 4495 8d59 3665d3f53a09 Messenger creation 9069f644 8eb8 4aed 8bcf a8a17423a73b Messenger creation 4fe234eb 88e9 4478 8483 612e3dde0078 Messenger creation c9592db5 b325 460b a3b3 082f5869b236 Messenger creation 4a328089 404f 41b5 9105 95b3f217d78c

Είδαμε διάφορα υλικά που είχαμε στο σχολείο αν διαλύονται μέσα στο νερό!πρώτα κάναμε υποθέσεις αλλα μετά παρατηρήσαμε τι συμβαίνει όταν αναμιγνύονται με το νερό!

Συζητήσαμε για τη χρησιμότητα του νερού και κάναμε δύο φύλλα εργασίας καθώς επίσης και πολλά παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα!