- Σκάβουμε μέχρι να βρούμε τη ρίζα του φυτού για το παρατηρήσουμε ολόκληρο
- Παρατηρούμε την ανατομία των φύλλων και κατανοούμε πως “τρέφονται”
- Δημιουργούμε έναν πίνακα αναφοράς, σύμφωνα με ό,τι μάθαμε και παρατηρήσαμε. Τα παιδιά κατανοώντας και δουλεύοντας με τον πίνακα δημιουργούν μόνα τους το δικό τους φύλλο εργασίας και είναι σε θέση να αναγνωρίζουν, να αντιστοιχίζουν και να αντιγράφουν τις λέξεις με τα μέρη του φυτού!
Φτιάξαμε κατασκευή με τα μέρη του φυτού!
- Μιλήσαμε και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο στο διαδραστικό πίνακα “Από το σπόρο στο φυτό”. Έτσι προέκυψε το φύλλο εργασίας ” από το σπόρο στο φυτό”, από τα χεράκια των παιδιών!!!
- Τι χρειάζεται το φυτό για να μεγαλώσει; Έρχονται σε επαφή με την ανάγνωση, βοηθούμενα από τις σχετικές εικόνες. Αποτυπώνουν τη γνώση σε φύλλο εργασίας και το “διαβάζουν” στους συμμαθητές! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!