ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Με μεγάλη χαρά και περηφάνεια τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος και κατάφεραν να ξεχωρίσουν κερδίζοντας ένα σημαντικό βραβείο Οικολογικής ευαισθησίας.
Την Παρασκευή 3 Απριλίου 2026 το Νηπιαγωγείο μας βραβεύτηκε με την Πράσινη Σημαία του Διεθνούς Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης “Οικολογικά Σχολεία”.
Η διάκριση αυτή δεν αποτέλεσε μόνο μια επιβράβευση των προσπαθειών τους, αλλά και ένα δυνατό κίνητρο για να συνεχίσουν τις οικολογικές τους δράσεις.
Τα προγράμματά μας:
Λίμνες θάλασσες περνώ ….πέφτω απ΄τον ουρανό.
Το περιβάλλον μας δε λερώνουμε τα σκουπίδια ανακυκλώνουμε.
Πλανήτη μη φοβάσαι σε φροντίζουμε εμείς.
Σχολική αυλή
Στόχος μας είναι τα παιδιά να αναπτύξουν οικολογική συνείδηση, κατανοώντας την αξία της εξοικονόμησης ενέργειας, της μείωσης των απορριμμάτων και του σεβασμού προς τη φύση.
Ευχαριστούμε τους μικρούς μαθητές και μαθήτριές μας, τους γονείς και κηδεμόνες για τη συνεργασία, τη στήριξη και τη βοήθειά τους.


