Σεπτέμβριος στο νηπιαγωγείο

Ο πρώτος μήνας στο νηπιαγωγείο αφορούσε δράσεις για την προσαρμογή και την γνωριμία των παιδιών, την οριοθέτηση κανόνων και μια πρώτη επαφή με το όνομα και τον εαυτό τους. Αρχικά, με αφορμή κάποια παραμύθια που διαβάσαμε τις πρώτες μέρες, τα παιδιά δημιούργησαν αφίσες με σκοπό την ενδυνάμωση της ομάδας και την ανάπτυξη ενός φιλικού κλίματος στο νηπιαγωγείο.

ομαδική2 ομαδική5

Επιπλέον, τα παιδιά συμφώνησαν από κοινού και υπέγραψαν με τα δακτυλικά τους αποτυπώματα το Συμβόλαιο της Τάξης. Συζητήσαμε μαζί τους για την αναγκαιότητα των κανόνων στη τάξη και εντοπίσαμε συμπεριφορές που μας κάνουν χαρούμενους ή λυπημένους αντίστοιχα. Παράλληλα, το κάθε παιδί ατομικά αναζήτησε τους κανόνες της τάξης, χρησιμοποιώντας ως βοηθό στη διαδρομή του το εκπαιδευτικό εργαλείο ρομποτικής BeeBot.

συμβόλαιο τάξης1beebot ομαδική4 κανόνες

Σε επόμενη φάση, βοηθήσαμε τον φίλο μας τον Ερμόλαο να βάλει στο κουβαδάκι όλα τα γλυκά λογάκια που είχαν σκορπιστεί στο δάσος και να επιστρέψει στο σχολείο του και στους συμμαθητές του.

ομαδική3

Τα παιδιά δημιούργησαν μια κατασκευή, εμπνευσμένη από το παραμύθι “Μαγικό φιλάκι”.τσέστερ1

τσέστερ

Τέλος, ασχοληθήκαμε με γλωσσικά παιχνίδια τόσο για τον μήνα όσο και για το αρχικό γράμμα του ονόματός τους, ενώ ταυτόχρονα δημιούργησαν τα δικά τους πορτρέτα με τα γράμματα και έγραψαν όπως μπορούσαν το όνομά τους.

μήνας 1

όνομα3 αρχικό γράμμα όνομα1

όνομα όνομα5όνομα6

όνομα4εαυτός1εαυτός