Σε συνεργασία με το Τμήμα Αγωγής Υγείας και το Κ.Υ. Αιγίου, πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση των μαθητών μας από την επαγγελματία Οδοντίατρο κ. Μαρία Κολέζα , με θέμα : ” Δόντια Γερά- Στοματική Υγεία”. Την ευχαριστούμε θερμά για τον απλό και κατανοητό της λόγο στα παιδιά.
Επίσης, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες ( πατήστε κάτω από το άρθρο) , ευχαριστούμε τη μητέρα του μαθητή μας Δ. Ε που μας έφτιαξε ένα υγιεινό κέικ με αβοκάντο!
