Με ιδιαίτερη συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η τελική γιορτή της Στ΄ τάξης του σχολείου μας την Τρίτη 26/5, με τους μαθητές να παρουσιάζουν το έργο “Ειρήνη” του Αριστοφάνη, στέλνοντας δυνατά αντιπολεμικά μηνύματα και υπενθυμίζοντάς μας τη διαχρονική αξία της ειρήνης.
Οι μαθητές κατέβαλαν υπερπροσπάθεια, και επέδειξαν αφοσίωση, επιμονή και συνεργασία όλες αυτές τις μέρες της προετοιμασίας. Με ενθουσιασμό, ευαισθησία και υπευθυνότητα κατάφεραν να παρουσιάσουν μια παράσταση γεμάτη συναίσθημα και αντιπολεμικά μηνύματα που μολονότι γράφτηκαν από τον Αριστοφάνη σχεδόν 2.500 χρόνια πριν, εξακολουθούν δυστυχώς να παραμένουν επίκαιρα.
Θα θέλαμε να ευχηθούμε στους μαθητές μας να μη ζήσουν ποτέ παρόμοιες καταστάσεις.
Αποχαιρετώντας τα ,τους ευχόμαστε τα χρόνια που ακολουθούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση,να είναι όμορφα, οι ίδιοι να παρουσιάζουν πρόοδο και να εξελίσσονται σε χαρούμενους ανθρώπους με καλό χαρακτήρα. Όλοι οι δάσκαλοι του σχολείου που τα συντροφευσαμε αυτά τα 6 χρόνια,εδώ στο 5ο Δημοτικό νιώθουμε για την πορεία που διένυσαν, πολύ συγκινημένοι και υπερήφανοι.
Καλή συνέχεια στο Γυμνάσιο!!!







