Υπό άλλες συνθήκες το μήνυμα αυτό θα τέλειωνε με το κλασσικό “Ραντεβού τον Σεπτέμβρη”. Πολύ θα θέλαμε να το αναφέρουμε στο τέλος, αλλά μάλλον στο ραντεβού πολλοί και πολλές από εμάς δε θα καταφέρουν να παραστούν. Και το Σχολείο το ίδιο, όπως το ξέρουμε δεν θα καταφέρει να είναι παρόν. Θα είναι όμως η αύρα […]
Αρχεία για 22 Ιουνίου, 2026
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
Ιούν 202622
