Ενημέρωση σχετικά με το κυλικείο
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ 10-11-2020 ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ 10-11-2020 ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
28η Οκτωβρίου 1940
Η Ελλάδα δεν ξεχνά τα κατορθώματα των παιδιών της, που ταπείνωσαν τους Ιταλούς στα βουνά της Βόρειας Ηπείρου και δε δίστασαν ούτε για μια στιγμή να επιλέξουν την αντίσταση από την τιμητική συνθηκολόγηση μπρος στις φαινομενικά αήττητες γερμανικές στρατιές. Το ΟΧΙ
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ 28-09-2020 ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΡΙΤΗ 29-09-2020 ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ (ΟΛΟΗΜΕΡΟ 1 , ΟΛΟΗΜΕΡΟ 2, ΟΛΟΗΜΕΡΟ 3, ΟΛΟΗΜΕΡΟ 4) ΜΕ ΩΡΑΡΙΟ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ 15.00Μ.Μ.ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ.
ΔΕ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ Η ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΜΕ ΩΡΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ 16.00 Μ.Μ.
ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ για τους μαθητές που εμπίπτουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου, καθώς και για τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσετε, σύμφωνα με την αριθμ. 120126/ΓΔ4/12-09-2020 (ΦΕΚ 3882/Β/2020) ΚΥΑ που αφορά στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2020-2021 (την οποία λάβαμε την 18η-09-2020 με καταληκτική ημερομηνία 18-09-2020). Τα απαιτούμενα διακαιολογητικά πρέπει να προσκομιστούν έως την Τρίτη 22-9-2020.
11 Σεπτεμβρίου 2020
ΑΓΙΑΣΜΟΣ-ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020-2021
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Το σχολείο μας ξεκινά τη λειτουργία του για το σχολικό έτος 2020-2021 τη Δευτέρα 14-9-2020. Την ημέρα αυτή θα πραγματοποιηθεί αγιασμός και οι μαθητές/μαθήτριες θα έρθουν με τις τσάντες τους, θα γνωρίσουν τις τάξεις τους, θα λάβουν τις πρώτες οδηγίες και τα βιβλία τους. Λόγω των μέτρων για τον περιορισμό της διάδοσης
Μέτρα προφύλαξης, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, μπορούν να διαβάσουν οι μαθητές εδώ, όπως επίσης εδώ και εδώ, καθώς και τις οδηγίες του μασκούλη.