Τον Δεκέμβριο 2015 οι μαθητές της τάξης μας συμμετείχαν σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΠΕ Μεσολογγίου με τίτλο: «Λιμνοθάλασσα Μεσολογγίου».
Στα πλαίσια του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας και των Σχολικών Δραστηριοτήτων κατά το τρίμηνο Μάρτιος-Ιούνιος 2016, η τάξη μας έκανε μία εικονική περιήγηση στην Ευρώπη με τη βοήθεια της τεχνολογίας και του διαδικτύου μέσα από πληθώρα δραστηριοτήτων όπως ιστοεξερεύνηση, ζωγραφική, φύλλα εργασίας, παζλ, κολάζ, κουίζ, σύννεφα λέξεων, προβολές, κ.α. Μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε την Ευρωπαϊκή ήπειρο, χώρες, πρωτεύουσες, γλώσσες, σημαντικές προσωπικότητες, να μιλήσουμε για τη γεωγραφία, τον πολιτισμό και την ιστορία της Ευρώπης καθώς επίσης να συζητήσουμε για το παρόν και το μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μπορείτε να κλικάρετε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε το τελικό προϊόν του πολιτιστικού προγράμματος που εκπονήσαμε με τίτλο: “A Virtual Tour of Europe”.
Τον Ιούνιο 2016 οι μαθητές της τάξης μας συμμετείχαν στην εκπαιδευτική και ψυχαγωγική δράση «ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ της Ανακύκλωσης» της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης. Η διοργάνωση ήταν πρωτοβουλία του Δήμου Μεσολογγίου προκειμένου μέσα από το παιχνίδι να κατανοήσουμε την έννοια της ανακύκλωσης, να μάθουμε ποια υλικά είναι ανακυκλώσιμα και να μεταφέρουμε την εμπειρία στους γονείς μας προκειμένου όλοι να συμβάλλουν στην προσπάθεια που ξεκινάει ο δήμος σε λίγες ημέρες, με την διαλογή των υλικών που μπορούν να ανακυκλωθούν και στην πράξη.
Στις 14 Ιουνίου 2016 οι μαθητές της τάξης μας συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δράση «Δώσε αίμα…σώσε ζωές» που διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στα πλαίσια της παγκόσμιας εβδομάδας εθελοντικής αιμοδοσίας και παρακολουθήσαμε το Θέατρο Σκιών «Ο Καραγκιόζης Εθελοντής Αιμοδότης» στην αίθουσα πολιτιστικών εκδηλώσεων του Διοικητηρίου της ΠΔΕ.
Οι μαθητές της ΣΤ τάξης Κατσίνας Βασίλης και Καγιάννη Ειρήνη συνεργάστηκαν στο μάθημα των Αγγλικών και στα πλαίσια της Ενότητας 1 (Unit 1) του σχολικού εγχειριδίου ετοίμασαν την παρακάτω αξιόλογη βιογραφική εργασία για τη Μητέρα Τερέζα. Για να δείτε το περιεχόμενο της εργασίας μπορείτε να κλικάρετε επάνω στην εικόνα που ακολουθεί:
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά-Μη Εμπορική Χρήση 4.0.