«Μόνο αν το Πιστέψεις…»
Το σχολείο μας επισκέφθηκε τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου το θέατρο Αλίκη και παρακολούθησε τη νέα παράσταση της Κέλλυς Σταμουλάκη «Μόνο αν το Πιστέψεις…».Μια μεγάλη παραγωγή με την οποία κινητοποιεί την ευαισθησία και τη φαντασία μικρών και μεγάλων μέσα από μία εκφραστική εικαστική γλώσσα αλλά κυρίως συγκινεί με τη δύναμη των νοημάτων της. «Στη Χώρα της Υπομονής […]
Διαβάστε περισσότερα 9 Νοεμβρίου 2016 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ












