ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Οι μαθητές της Γ΄, Δ΄,Ε΄και ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας πήραν μέρος σε ενημερωτική δράση ανακύκλωσης που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 4/12/2015 στο προαύλιο του 4ου Δημ. Σχολείου.Η εκδήλωση έγινε στα πλαίσια του προγράμματος της πρότυπης ανακύκλωσης της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης σε συνεργασία με τον Δήμο Ελευσίνας και απευθυνόταν σε μαθητές δημοτικού. Σκοπός της δράσης ήταν […]
Διαβάστε περισσότερα 6 Δεκεμβρίου 2015 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ












