“Ελιά: Το στολίδι της χώρας μας”
Την Τρίτη 24/11/15, οι τάξεις Γ΄και Δ΄ , (στα πλαίσια των περιβαλλοντικών προγραμμάτων τους ), επισκέφθηκαν το ελαιοτριβείο “Νικολάου” στα Μέγαρα. Οι μαθητές παρακολούθησαν τη διαδικασία παραγωγής του λαδιού, γνωρίζοντας το χώρο ενός ελαιοτριβείου και ό,τι αυτό περιλαμβάνει. Στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία, στο όμορφο φυσικό περιβάλλον ,να έρθουν σε επαφή με το πολύτιμο δέντρο […]
Διαβάστε περισσότερα 26 Νοεμβρίου 2015 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ












