
Οι μαθητές, οι μαθήτριες, οι εκπαιδευτικοί, το προσωπικό και η Διευθύντρια του σχολείου μας εύχονται σε όλους:

Οι μαθητές, οι μαθήτριες, οι εκπαιδευτικοί, το προσωπικό και η Διευθύντρια του σχολείου μας εύχονται σε όλους:

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης με τη δασκάλα τους κ. Καλλιόπη επισκέφτηκαν το Μουσείο Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨...εγεννήθηκες χωρίς στρωματάκι καλέ μας Χριστούλη…” με στόχο να γνωρίσουν τους πρωταγωνιστές των Χριστουγέννων. Μυήθηκαν στην εικονογραφία της Γέννησης του Χριστού βλέποντας σπουδαίες ψηφιδωτές παραστάσεις από μνημεία της Βυζαντινής εποχής σε μία παρουσίαση Powerpoint και μελετώντας αντικείμενα των συλλογών του Μουσείου. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με τις εικαστικές δραστηριότητες των παιδιών μας..
Μέσα στο πνεύμα των γιορτινών ημερών οι αίθουσες στολίζονται ….. Από τους/τις μαθητές/τριες του ΣΤ1 και τον κ. Θανάση…από τους μαθητές/τριες του Ε2 και την κ.Ηρώ…και του χρόνου παιδιά!


Με μεγάλη χαρά οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί της Α’ και Β’ τάξης του σχολείου μας
σας προσκαλούν στις χριστουγεννιάτικες θεατρικές παραστάσεις
«Ο Αη Βασίλης παθαίνει αμνησία»
«Η χριστουγεννιάτικη μάχη του ζαχαροπλαστείου»
την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022 στις 17.00΄ μμ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.
Από τη Διεύθυνση του σχολείου