

Μια πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας πραγματοποίησαν οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης. Γνώρισαν την ιστορία του χαρτονομίσματος μέσα από μύθους και ανακάλυψαν την ιστορία μέσα από τα αρχεία..


Μια πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας πραγματοποίησαν οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης. Γνώρισαν την ιστορία του χαρτονομίσματος μέσα από μύθους και ανακάλυψαν την ιστορία μέσα από τα αρχεία..





Όμορφες στιγμές σήμερα στο σχολείο μας από την κοπή της βασιλόπιτας …Τυχερό για όλους το 2023!
Σε όλα τα τμήματα σήμερα έγινε η κοπή της βασιλόπιτας… φυσικά δεν έλειπε και το τυχερό φλουρί…
Κοπή της βασιλόπιτας και για τους εκπαιδευτικούς και όλο το προσωπικό του σχολείου μας…Η τυχερή η κ. Σοφία μας,… και του χρόνου!
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων για τις βασιλόπιτες και τα δώρα που συνόδευαν τον/την τυχερό/ρή του 2023…
Ο νέος χρόνος ας μας κάνει καλύτερους… Καλή χρονιά!

Από όλο το προσωπικό του σχολείου μας ευχές για μια ευτυχισμένη, χαρούμενη, φωτεινή χρονιά!
Και η γλύκα συνεχίστηκε στο σχολείο μας…Οι μαθητές, οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης με τη θεατρική τους παράσταση
«Ο Αη Βασίλης παθαίνει αμνησία» και «Η χριστουγεννιάτικη μάχη του ζαχαροπλαστείου» μας ενθουσίασαν και μας έστειλαν το πιο όμορφο μήνυμα…το πιο νόστιμο γλυκό είναι το γλυκό της αγάπης.. Συγχαρητήρια στις δασκάλες κ. Καλλιόπη, κ. Μαίρη, κ. Φωτούλα, κ. Ζωή, κ. Άρτεμις και στη θεατρολόγο μας κ. Τάνια. Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές και στις μαθήτριες μας για την καταπληκτική συμμετοχή τους. Χρόνια πολλά σε όλες και όλους!





Οι μαθητές,οι μαθήτριες της Δ’ τάξης έβαλαν ποδιές, πήραν τις κουτάλες και τα υλικά και με την πολύτιμη βοήθεια της κ. Κασσιανής μύρισε το σχολείο μελομακάρονα..και το Ε1 ακολούθησε με τους κουραμπιέδες… και έγιναν τόσο νόστιμα που τα φάγαμε όλα… και του χρόνου!