Ανακαλύπτοντας….από την επίσκεψη της Β΄τάξης στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας

IMG 20230119 093408 IMG 20230119 101546 IMG 20230119 101705IMG 20230119 101541

Μια  πολύ  ενδιαφέρουσα  επίσκεψη στο  Ιστορικό  Αρχείο  της  Εθνικής  Τράπεζας   πραγματοποίησαν  οι  μαθητές/τριες  της  Β΄ τάξης. Γνώρισαν  την  ιστορία  του  χαρτονομίσματος  μέσα  από  μύθους   και  ανακάλυψαν   την   ιστορία   μέσα   από  τα  αρχεία..

Κοπή βασιλόπιτας στο σχολείο μας…καλοτάξιδο το 2023

στ2 3 στ22 πίτα1 στ2     δασκαλων 3δασκάλων 1δασκαλω ν2

Όμορφες   στιγμές  σήμερα  στο  σχολείο  μας   από  την   κοπή  της   βασιλόπιτας …Τυχερό   για  όλους  το  2023!

Σε  όλα τα  τμήματα   σήμερα   έγινε  η  κοπή  της  βασιλόπιτας…  φυσικά δεν  έλειπε  και  το  τυχερό  φλουρί…

Κοπή  της  βασιλόπιτας  και  για   τους  εκπαιδευτικούς  και  όλο  το  προσωπικό  του  σχολείου  μας…Η  τυχερή  η   κ.  Σοφία  μας,…  και του  χρόνου!

Ευχαριστούμε  τον  Σύλλογο  Γονέων  για   τις  βασιλόπιτες  και  τα  δώρα  που   συνόδευαν  τον/την  τυχερό/ρή   του  2023…

Ο  νέος  χρόνος  ας  μας   κάνει  καλύτερους… Καλή  χρονιά!

 

 

Μια γλυκιά γιορτή

Και  η  γλύκα  συνεχίστηκε  στο  σχολείο  μας…Οι   μαθητές, οι  μαθήτριες  της  Α’  και  Β’  τάξης     με  τη  θεατρική  τους  παράσταση

«Ο Αη Βασίλης παθαίνει αμνησία»  και   «Η χριστουγεννιάτικη μάχη του ζαχαροπλαστείου»  μας  ενθουσίασαν  και  μας  έστειλαν  το  πιο  όμορφο  μήνυμα…το  πιο  νόστιμο  γλυκό  είναι  το  γλυκό  της  αγάπης..  Συγχαρητήρια  στις  δασκάλες  κ. Καλλιόπη,  κ.  Μαίρη,  κ. Φωτούλα, κ. Ζωή, κ. Άρτεμις  και   στη  θεατρολόγο  μας  κ. Τάνια.  Ένα  μεγάλο  μπράβο  στους  μαθητές  και  στις  μαθήτριες  μας   για  την  καταπληκτική  συμμετοχή  τους.  Χρόνια  πολλά  σε  όλες  και  όλους!

 

 

τη γιορτή1 1273

Γλυκά Χριστούγεννα

Οι  μαθητές,οι  μαθήτριες  της  Δ’  τάξης   έβαλαν ποδιές, πήραν  τις  κουτάλες   και  τα  υλικά  και   με  την  πολύτιμη  βοήθεια  της  κ.  Κασσιανής  μύρισε  το  σχολείο  μελομακάρονα..και  το  Ε1  ακολούθησε  με  τους  κουραμπιέδες… και  έγιναν  τόσο  νόστιμα  που  τα  φάγαμε  όλα…  και του  χρόνου!