ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΖΩΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
Την Τρίτη 3/3 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Ζωολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Πρόκειται για το παλαιότερο και πληρέστερο μουσείο του είδους του στην Ελλάδα, με ιστορία που ξεπερνά τα 160 χρόνια!
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις πλούσιες συλλογές και να δουν από κοντά εκθέματα που εντυπωσιάζουν με την ποικιλία και τη σπανιότητά τους. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της ξενάγησης είδαμε θηλαστικά απ’ όλον τον κόσμο είτε ταριχευμένα είτε ως σκελετούς, είδαμε μια τεράστια συλλογή από 2.500 πτηνά, ερπετά, αμφίβια, ψάρια , έντομα, μαλάκια, κοράλλια κτλ.
Η εμπειρία αυτή ήταν μοναδική, καθώς βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία της βιοποικιλότητας και την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος.
Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί των τάξεων κ. Αλεξάνδρου Μαριλένα, Κ. Εβελίνα Ηλιογραμμένου, κ .Ελένη Ζουμπουνέλη και κ. Σοφία Κοβάλσκι.















