O AΠΙΘΑΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
Το φως των βιβλίων δεν σβήνει ποτέ. Τα βιβλία μας ταξιδεύουν νοερά και μας κάνουν να ονειρευόμαστε, ανοίγουν τους πνευματικούς μας ορίζοντες και πλουτίζουν το λεξιλόγιο μας. Μας προσφέρουν χαρά, συγκίνηση, ηρεμία, εμπειρίες, γνώσεις και ταυτόχρονα οξύνουν την κριτική σκέψη.
Οι μαθητές της Ε τάξης, συνοδευόμενοι από την δασκάλα τους κ. Ευγενία Δρακοπούλου και την Διευθύντρια του σχολείου , πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Βιβλιοθήκη του Δήμου μας . Φιλοξενήθηκαν και ξεναγήθηκαν στους χώρους της Βιβλιοθήκης από τους εξαιρετικούς στο έργο τους κ. Μαρία Καρρά και Πατέρα Μιχαήλ τους οποίους και ευχαριστούμε από καρδιάς. Ανανεώνουν το ραντεβού τους για μία ακόμη επίσκεψη σε αυτόν τον χώρο μόρφωσης και πολιτισμού.

