ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Oι γυμναστές του σχολείου μας κ. Γιώργος Τσαγκαράκης και κ. Αντώνης Τσαμπούκος, οργάνωσαν, με τη λήξη του σχολικού έτους και με τη συμμετοχή όλων των μαθητών, αθλητικές δράσεις οι οποίες στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Έτρεξαν στους αγώνες δρόμου αντοχής και αγωνίστηκαν στο τουρνουά χάντμπολ. Για τη δίκαιη διεξαγωγή των παιχνιδιών, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ηλικιακές κατηγορίες.
Οι φετινοί αγώνες είχαν έναν πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα για τη σχολική μας οικογένεια. Ήταν γεμάτοι συναίσθημα και βαθιά συγκίνηση. Οι προσπάθειες των παιδιών αφιερώθηκαν στη μνήμη του αγαπημένου μας μαθητή, του Βασίλη, που έφυγε από τη ζωή. Με τον τρόπο αυτό, θελήσαμε να τον τιμήσουμε και να στείλουμε ένα δυνατό μήνυμα ενότητας και αγάπης.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλουμε στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη βοήθεια και τη συνεισφορά του, αλλά και σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που βοήθησαν ώστε να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι αγώνες.
ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Με ιδιαίτερη χαρά και ευγνωμοσύνη ανακοινώνουμε τον σημαντικό εμπλουτισμό της δανειστικής βιβλιοθήκης του σχολείου μας με μεγάλο αριθμό νέων και αξιόλογων βιβλίων, ευγενική προσφορά της εταιρίας ΣΜΙΛΗ Α.Τ.Ε.
Η δωρεά αυτή είναι πραγματικά ιδιαίτερα γενναιόδωρη και συμβάλλει καθοριστικά στην αναβάθμιση της βιβλιοθήκης μας, προσφέροντας στους μαθητές μας περισσότερες επιλογές για ανάγνωση, γνώση και δημιουργική αξιοποίηση του χρόνου τους.
Όλα τα νέα βιβλία έχουν ήδη καταχωρηθεί στην ηλεκτρονική μας βιβλιοθήκη και είναι διαθέσιμα μέσω της σελίδας:
https://5o-school-library.vercel.app/books
Οι μαθητές και οι γονείς μπορούν εύκολα:
να αναζητούν τίτλους, να βλέπουν τη διαθεσιμότητα και να τα δανείζονται από το σχολείο.
Εκφράζουμε τις θερμές και ειλικρινείς μας ευχαριστίες προς την εταιρία ΣΜΙΛΗ Α.Τ.Ε. για τη μεγάλη αυτή προσφορά και τη διαρκή υποστήριξή της στο έργο του σχολείου μας.
4ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΦΗΒΩΝ
Ο Δήμος Αγίων Αναργύρων Καματερού, συντονίζει την υλοποίηση του 4ου Διαδραστικού Συνεδρίου Εφήβων με θέμα: “και ΕΓΩ και ΕΣΥ και οι ΑΛΛΟΙ» το Σάββατο 25 Απριλίου 2026 στο Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού «Μαρία Έλενα».
Το Συνέδριο απευθύνεται στους έφηβους της πόλης μας (μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων) καθώς και στους μαθητές της ΣΤ τάξης των Δημοτικών Σχολείων που βρίσκονται στην προεφηβεία. Στόχος του Συνεδρίου είναι αφενός να είναι διαδραστικό και αφετέρου οι μαθητές να είναι οι βασικοί πρωταγωνιστές, να αλληλεπιδράσουν με τους εξειδικευμένους επαγγελματίες, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, να εκφράσουν τη γνώμη τους, να προβληματίσουν και να γίνουν αγγελιοφόροι πάνω σε θέματα έμφυλων σχέσεων, ορατότητας, συμπερίληψης.














