Με αφορμή το παραμύθι της προηγούμενης εβδομάδας, “Η αλεπού η καπελού”, της αγαπημένης Γιολάντα Τσορώνη
και στο πλάισιο του σχεδίου δράσης <<Η σχέση σχολείου –οικογένειας >> οι γονείς κλήθηκαν να συμμετέχουν σε μια δημιουργική πρόκληση για το Σαββατοκύριακο. Η αποστολή τους ήταν να φτιάξουν, μαζί με τα παιδιά τους, το πιο παράξενο και τρελό καπέλο, χρησιμοποιώντας υλικά που είχαν ήδη στο σπίτι τους. Τα παιδιά, γεμάτα ενθουσιασμό και περηφάνια, παρουσίασαν το πρωί στο σχολείο τα μοναδικά τους καπέλα, τα οποία ήταν γεμάτα φαντασία και δημιουργικότητα.
Η δραστηριότητα αυτή είχε πολλαπλούς παιδαγωγικούς στόχους, εστιάζοντας τόσο στη δημιουργικότητα των παιδιών όσο και στη συνεργασία με την οικογένεια. Οι βασικοί στόχοι περιλάμβαναν:
Ανάπτυξη δημιουργικότητας και φαντασίας – Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πειραματιστούν με υλικά και να δημιουργήσουν μοναδικά καπέλα, ενισχύοντας τη φαντασία τους.
Καλλιέργεια λεπτών κινητικών δεξιοτήτων – Η χρήση διαφόρων υλικών και εργαλείων συνέβαλε στην ανάπτυξη του συντονισμού χεριού-ματιού και των λεπτών κινήσεων.
Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης – Τα παιδιά παρουσίασαν τις δημιουργίες τους στην τάξη, νιώθοντας περηφάνια για το έργο τους και αποκτώντας αυτοπεποίθηση μέσα από τη διαδικασία.
Συνεργασία γονέων-παιδιών – Η δραστηριότητα έδωσε την ευκαιρία στις οικογένειες να περάσουν δημιουργικό χρόνο μαζί, ενισχύοντας τη σχέση τους και προωθώντας τη μάθηση μέσα από το παιχνίδι.
Εξοικείωση με την παρουσίαση και την επικοινωνία – Παρουσιάζοντας τα καπέλα τους στους συμμαθητές, τα παιδιά εξασκήθηκαν στην περιγραφή, την αφήγηση και την προφορική επικοινωνία.
Μέσα από αυτή τη χαρούμενη και συμμετοχική δράση, το παιχνίδι έγινε εργαλείο μάθησης, αναδεικνύοντας τη σημασία της βιωματικής και συνεργατικής εκπαίδευσης















