Στην ενότητα αυτή επιχειρείται να γνωρίσουν τα παιδιά καλύτερα τον εαυτό τους, να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους και να εκφραστούν δημιουργικά.
Παρατηρήσαμε λοιπόν, τους εαυτούς μας μέσα από τον καθρέπτη, εστιάσαμε στα χαρακτηριστικά του προσώπου μας και τα περιγράψαμε προφορικά.
Έπειτα, αποτυπώσαμε τους εαυτούς μας στο χαρτί και δημιουργήσαμε ένα φόντο για την αυτοπροσωπογραφία μας χρησιμοποιώντας πινέλα και τέμπερες.
Στην παρεούλα συζητήσαμε για τις ομοιότητες και τις διαφορές μας και παίξαμε παιχνίδια με κάρτες με τις προσωπικές μας προτιμήσεις.
Διαπιστώσαμε έτσι, ότι ο καθένας μας είναι μοναδικός αλλά ταυτόχρονα όλοι μαζί μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά.
Προσπαθήσαμε ακόμα να φτιάξουμε τα πορτρέτα των φίλων μας και διασκεδάσαμε πολύ με το αποτέλεσμα!
Ένα σημαντικό στοιχείο του εαυτού μας και της ταυτότητάς μας είναι το όνομα μας.
Με τη βοήθεια της καρτέλας μας αναγνωρίσαμε και εντοπίσαμε το όνομα μας.
Επίσης, παίξαμε και χορέψαμε με τα ονοματά μας!
Παίξαμε παιχνίδια φωνολογικής ενημερότητας με τις συλλαβές του ονόματός μας χτυπώντας παλαμάκια σε κάθε συλλαβή, χτυπώντας το ντέφι, χοροπηδώντας, μιλώντας σαν γίγαντες, σαν νάνοι, σαν ρομπότ κ.α. και στο τέλος ομαδοποιήσαμε τα ονόματά μας με κριτήριο τον αριθμό των συλλαβών που έχει το καθένα.
Μάθαμε να αναγνωρίζουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και το διακοσμήσαμε με την τεχνική zentangle.
Πιάσαμε πολλά «γραμματοψαράκια»…και ο καθένας βρήκε το δικό του.
Πειραματιστήκαμε με τις νερομπογιές και αποκαλύψαμε το αρχικό μας γράμμα σε μία λευκή αλλά «μαγική» εικόνα!
































