Παίρνοντας αφορμή από την 27η Σεπτεμβρίου, που έχει επίσημα καθιερωθεί ως Ημέρα Αθλητισμού, συμφωνήσαμε με τους μαθητές της Β’ Τάξης να πραγματοποιήσουμε τη συγκεκριμένη δράση αναφορικά με το Ολυμπιακό Ιδεώδες και τις πανανθρώπινες αξίες που (πρέπει να) προάγονται μέσα από τον αθλητισμό και τα αθλήματα κάθε μορφής. Πιο συγκεκριμένα, αναφέραμε στα ελληνικά και στα αγγλικά διάφορα αθλήματα και αγωνίσματα που γνώριζαν ήδη οι μαθητές και κατόπιν ο Καθηγητής αγγλικών της τάξης ανέφερε κι άλλα αγωνίσματα και αθλήματα και στις δύο γλώσσες με στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές του κι άλλες σχετικές με το θέμα λέξεις. Τέλος, έγινε αναφορά στις θεμελιώδεις αξίες που πηγάζουν μέσα από το Ολυμπιακό Πνεύμα (π.χ. αλληλεγγύη-solidarity, σεβασμός-respect κτλ) και με τα ερεθίσματα αυτά ζητήθηκε από τους μαθητές να συνεργαστούν σε ομάδες με στόχο να σχεδιάσουν τους 5 Ολυμπιακούς Κύκλους, διαχρονικό σύμβολο των Ολυμπιακών Αγώνων, και να τους πλαισιώσουν με αναπαραστάσεις διαφόρων αθλημάτων-αθλητών-συμβόλων των Αγώνων, όπως τις είχαν στο μυαλό τους. Το ενδιαφέρον των μαθητών παρέμενε αμείωτο σε όλη τη διάρκεια της δράσης και το τελικό αποτέλεσμα, όπως αποτυπώθηκε στα φύλλα εργασίας τους, αποτυπώνει του λόγου το αληθές.
Η δράση αυτή σαφέστατα έχει διεπιστημονικό/διαθεματικό, βιωματικό χαρακτήρα κι ενθαρρύνει τη διερεύνηση και τη διάδραση από την πλευρά των μαθητών. Αποσκοπεί δε στην ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών, στην αισθητική καλλιέργεια, στην έκφραση της δημιουργικότητας, στη συνεργατικότητα, στην ανάπτυξη της αυτονομίας και της υπευθυνότητας αλλά και στην ευαισθητοποίησή τους σε θέματα που αφορούν τον αθλητισμό και το ήθος που συνάδει με το Ολυμπιακό Πνεύμα. Συμβάλλει συνεπώς στην ανάπτυξη του δημοκρατικού κι αθλητικού ήθους και παρέχει τη δυνατότητα σε όλους τους μαθητές να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που διευρύνουν τους πνευματικούς ορίζοντές τους.