• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση

53ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

Φιλοξενείται στο Blogs.sch.gr

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Νέα – Ενημερώσεις
    • Ημερολόγιο Ενδοσχολικών Δράσεων
  • Δράσεις Σχολικής Μονάδας
    • Ετήσια Σχέδια Δράσης Σχολικής Μονάδας
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • Δράσεις Ενεργού Πολίτη
  • Ευρωπαϊκά Προγράμματα
    • Erasmus+
    • E-Twinning
  • Καλές Πρακτικές – Συνεργασίες
    • Καλές Πρακτικές
    • Συνεργασίες
  • Καινοτόμα Προγράμματα
    • Σκάκι στο νηπιαγωγείο
  • Εκδηλώσεις – Γιορτές
  • Διακρίσεις
    • Διακρίσεις 2023-2024

Αρχείο ημέρας 25 Σεπτεμβρίου 2024

“Φέτος θα ανθίσουμε παρέα”

Οι στόχοι της νέας σχολικής χρονιάς μπαίνουν σιγά σιγά και τα παιδιά δίνουν υποσχέσεις…viber image 2025 05 30 01 09 01 336

Δημοσιεύθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου 2024 από τον/την ΑΡΙΔΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ

Πρόσφατα άρθρα

  • Καλή Σχολική Χρονιά!
  • Μεγάλη Διάκριση για το Σχολείο μας!
  • Παρουσίαση της δράσης για τον Ενεργό Πολίτη 2024-2025
  • Οι δημιουργίες των παιδιών για το πρόγραμμα Feeling the Art
  • Ζωγραφίζοντας το logo του προγράμματος σε μικρές πέτρες

Ιστορικό

  • Σεπτέμβριος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Ιούνιος 2024
  • Μάιος 2024
  • Απρίλιος 2024
  • Μάρτιος 2024
  • Φεβρουάριος 2024
  • Ιούλιος 2017

Ετικέτες

"Time Travellers" Παραμύθι Πολυτεχνείο Ψηφιακό Παραμύθι

Translate

Πρόσφατα σχόλια

  • Μάγδα Τσιότσιου στο Η μικρή Αμίρα και ο Κήπος!
  • Ανώνυμος στο Καλημέρα κόσμε!
Σεπτέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Ιούν   Οκτ »
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή