Συνάντηση με τον Μίνωα – Πρόγραμμα Πολιτισμικών Θεμάτων

Τον Φεβρουάριο ξεκινήσαμε το πολιτισμό πρόγραμμα “Συνάντηση με τον Μίνωα”. Τα παιδιά από τις πρώτες κιόλας δραστηριότητες έδειξαν έντονο ζήλο για τον μινωικό πολιτισμό. Διαρκώς αναζητούν να μάθουν κι άλλες πληροφορίες για την πολιτιστική μας κληρονομιά και απολαμβάνουν να συμμετέχουν σε σχετικές εικαστικές δραστηριότητες. Το πρόγραμμα θα κορυφωθεί με τη σχολική παράσταση στη λήξη του διδακτικού έτους!

Μείνετε συντονισμένοι 🙂

κνωσος3 κνωσος5 κνωσος6 κνωσος7 κνωσος8 κνωσος9 κνωσος10 κνωσος11 κνωσος12 κνωσος13 κνωσος14 κνωσος15

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-2026

Αγαπητοί γονείς από αύριο Τετάρτη  5 Μαρτίου και έως  τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 ξεκινούν οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026. Για το νέο σχολικό έτος εγγράφονται όσα παιδιά έχουν γεννηθεί το 2021 ως προνήπια. Τα νήπια που είναι ήδη εγγεγραμμένα σε άλλο νηπιαγωγείο αυτή τη σχολική χρονιά δεν κάνουν ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΗ, παρακαλούμε να επικοινωνήσουν με το σχολείο μας. Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά με τον τρόπο που περιγράφεται παρακάτω.

Τηλ. επικοινωνίας : 2810238562 –   2810009081 ώρες 12.00μμ. – 13.00μμ

Αιτήσεις εκπρόθεσμες, πέρα από τις 24 Μαρτίου, θα εγκριθούν από τη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης ανάλογα με τη διαθεσιμότητα θέσεων του κάθε νηπιαγωγείου.

Αφού γίνει η ηλεκτρονική εγγραφή θα λάβετε sms από το Νηπιαγωγείο όπου θα διευκρινίζεται αν χρειάζεται κάποια διόρθωση. Σε περίπτωση που τα χαρτιά γίνουν αποδεκτά θα πρέπει να προσκομίσετε στο Νηπιαγωγείο μας, το βιβλιάριο Εμβολίων (για επίδειξη, όχι φωτοτυπία) , το ΑΔΥΜ (που έχετε περιθώριο να το φέρετε έως το Σεπτέμβριο) και την Υ.Δ. συναίνεσης του εταίρου γονέα και μια αίτηση που θα σας δώσουμε εμείς εδώ, να συμπληρώσετε με τα στοιχεία του παιδιού.

Αφού έχετε φέρει τα απαραίτητα χαρτιά θα γίνεται αποδοχή της αίτησης σας από το Νηπιαγωγείο.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

 

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

 

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα δια λειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

 

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ ή Νερό) ή σταθερό τηλέφωνο, ή μισθωτήριο συμβόλαιο από το Taxinet, ή Ε1 όπου στην 5η σελίδα αναφέρεται ρητά στο κουτάκι ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ η διεύθυνση κατοικίας.

 

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

 

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

 

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

 

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η Προϊσταμένη  του Νηπιαγωγείου , έως Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 .

 

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

 

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

 

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).

 

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

 

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

 

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

 

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

 

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

 

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767).

ΟΡΙΑ 53ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ  ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Ανακρέοντος, Αχέπα (1-25 μονά & 2-28 ζυγά), Γιούχτα (όλα τα μονά), Γλυκοπούλου Στρ. (9-τέλος μονά & 6-τέλος ζυγά), Εσπερίδων, Εστίας, Ζαχαράκη, Κνωσού (89-97 μονά), Κυρά της Ρω, Μονής Γωνιάς (35-59 μονά), Μονής Επανωσήφη, Εργατικές Κατοικίες Μπεντεβή, Οικονομάκη, Πανδώρας, Πλατεία Κουβιδογιάννη, Παπανικολάου, Παπανούτσου, Πιτσουλάκη (53-τέλος μονά & 40-τέλος ζυγά), Σκεπετζή, Στησιχόρου, Φιλελλήνων, Χαλκιαδάκη Γ., Χατζιδάκη Νίβα, Χρυσανθέμων.

4/3/2025

 

 

 

 

Αποκριά & Κούλουμα

Οι μικροί μας μαθητές συνεχίζουν σε ρυθμό Αποκριάς να κατασκευάζουν υπέροχες δημιουργίες! Συνάμα, προετοιμάζονται για τον εορτασμό της Καθαράς Δευτέρας γνωρίζοντας τα σχετικά ήθη και έθιμα!

Καλά Κούλουμα με υγειά!

αποκρια4 αποκρια5 αποκριες αποκριεσ2 χαρταετοι χαρταετοι2 χαρταετοι3

 

Συμμετοχή στην πανελλήνια δράση “Μίλα Τώρα!”

Τα τμήματα του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν για ακόμη μία φορά στην πανελλήνια δράση που οργανώθηκε από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» εν όψει της 6ης Μαρτίου, που έχει οριστεί ως  “Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Βία και στον Εκφοβισμό”. Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν για σχετικά ζητήματα και πόσο σημαντικό είναι να μοιραζόμαστε ότι μας απασχολεί, τονίζοντας το μήνυμα της εκστρατείας Μίλα Τώρα!

Στις 6 Μαρτίου θα ακολουθήσουν και άλλες σχετικές δράσεις με σκοπό την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε ζητήματα ενδοσχολίκης βίας και εκφοβισμού.

μιλα τωρα 53ο Νηπ Ηρακλείου

Συμμετοχή σε Διαγωνισμό: “Σχεδίασε το αστέρι σου”

Συνεχίζοντας να υποστηρίζουμε το έργο του οργανισμού “Make a wish”, λάβαμε μέρος στον διαγωνισμό που διοργανώνει με τίτλο: “Σχεδίασε το αστέρι σου”. Τα νήπια σε συνεργασία με την Εικαστικό του Δημοτικού Σχολείου, στα πλαίσια της Μετάβασης, καλλιτέχνησαν την αφίσα του αστεριού με την μέθοδο του κολλάζ.

make1 make2 make3

Τσικνοπέμπτη μασκαρά… Τσίκνα, γλέντι και χαρά!

Την Τσικνοπέμπτη το πρόγραμμα του σχολείου είχε αποκριάτικο χαρακτήρα! Τα παιδιά έπαιξαν αρκετά παιχνίδια, έφτιαξαν έναν πελώριο κλόουν, φόρεσαν τις αυτοσχέδιες στολές τους και χόρεψαν στους ρυθμούς του καρναβαλιού. Οι φετινές μας στολές ήταν εμπνευσμένες από το εργαστήριο με θέμα το νερό, προσπαθώντας να στείλουμε ένα μήνυμα για τη σημαντικότητά του μιας και η έλλειψή του νερού αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα του νησιού μας! Με εορταστική διάθεση μεταμορφωθήκαμε μικροί και μεγάλοι σε νεροσταγόνες, στολιστήκαμε με κεραυνούς και ουράνια τόξα και επισκεφθήκαμε τους “νονούς” μας στο Δημοτικό χορεύοντας στο Μεγάλο προαύλιο. Μία ακόμα δράση μέσω της οποίας, τα παιδιά αβίαστα εξοικειώθηκαν με τον χώρο και τα μέλη του Δημοτικού μας Σχολείου.

Καλό Τσίκνισμα σε Όλους! Και του χρόνου με υγεία!!!

τσικνο5τσικνο6τσικνο7τσικνο9τσικνο12τσικνο2 τσικνο13 τσικνο14 τσικνο15 τσικνο18τσικκνο17τσικνο16 τσικνο17

 

Έναρξη του πολιτισμικού εργαστηρίου “Ταξίδι στον Μινωικό πολιτισμό”

Τη Δευτέρα 17/2 ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στον Μινωικό πολιτισμό, ένα πρόγραμμα μεγάλης διάρκειας, που θα ολοκληρωθεί με τη λήξη του διδακτικού έτους. Τα παιδιά γνώρισαν τον μύθο για την Αρπαγή της Ευρώπης και τη γέννηση του Μίνωα. Δραματοποίησαν τον μύθο με τον λευκό ταύρο και κατασκεύασαν έναν ιδιαίτερο χάρτη της Κρήτης, τοποθετώντας τα παλάτια – κυρίαρχες πόλεις του μινωικού πολιτισμού.

Το ταξίδι στην πολύτιμη κρητική κληρονομία μας θα συνεχιστεί τις επόμενες μέρες…

μινωικος5μινωικος6μινωικος1 μινωικος2 μινωικος3 μινωικος4

 

Ελληνική Μυθολογία – Οι Δώδεκα Θεοί του Ολύμπου

Τα παιδιά πήραν μια ευχάριστη γεύση από τον πλούτο της ελληνικής μας μυθολογίας. Γνώρισαν τους Τιτάνες, τη γέννηση του Δια και την ανατροφή του στο Δικταίο Άντρο, πως κατάφερε να απελευθερώσει τα αδέρφια του από τον Κρόνο και να βασιλεύσουν μαζί με τα παιδιά του στον Όλυμπο. Επιπλέον, συζήτησαν για την ιδιότητα του κάθε θεού και έμαθαν το σύμβολό του κατασκευάζοντας αρκετά από αυτά!

12θ 12θ2 12θ3 12θ4 12θ5

 

Τα παιδιά της γης

Αυτήν την εβδομάδα, γνωρίσαμε της φυλές της γης. Μιλήσαμε για την ενδυμασία τους,  με τι τρέφονταν αλλά και που ζούσαν. Τραγουδήσαμε, παίξαμε παιχνίδια αλλά και φτιάξαμε ωραίες κατασκευές.

Έπειτα, λόγω των τελευταίων γεγονότων, με τις σεισμικές δονήσεις, κάναμε άσκηση σεισμού για να θυμηθούμε τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση σεισμού.

εικόνα Viber 2025 02 06 12 44 22 801εικόνα Viber 2025 02 06 12 44 22 872εικόνα Viber 2025 02 06 13 35 48 120εικόνα Viber 2025 02 07 12 53 08 032

εικόνα Viber 2025 02 06 13 29 57 871 1

 

 

 

Πρόγραμμα Μετάβασης στο Δημοτικό – Ανάδοχοι Νονοί

Σήμερα, τα νήπια που την επόμενη χρονιά θα μεταβούν στο Δημοτικό Σχολείο και επίσημα γνώρισαν τους νονούς τους! Οι μαθητές της Ε’τάξης ήρθαν στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας και υπέγραψαν τα συμφωνητικά υιοθεσίας! Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας τους υποδέχτηκαν με μεγάλη λαχτάρα και τους κέρασαν υγιεινές νοστιμιές!

Η διαδικασία “υιοθεσίας” είναι ιδιαίτερα σημαντική για τα νήπια καθώς την επόμενη χρονιά, ως μελλοντικά “Πρωτάκια” θα έχουν έναν με δύο βοηθούς για ότι χρειαστούν και θα νιώθουν ασφαλείς κατά τη Μετάβασή τους στο Μεγάλο Σχολείο!

νονα1 νονα2 νονα3 νονα4 νονα5 νονα6 νονα7νονα8