Ο Δήμος Πειραιά διοργάνωσε στην Πλατεία Κοραή, μια γιορτή Ανακύκλωσης για τα σχολεία προκειμένου να μυήσει τους μικρούς μαθητές στα οφέλη και τις δυνατότητες της ανακύκλωσης με διάφορες δραστηριότητες. Τα παιδιά αποκόμισαν με παιγνιώδη τρόπο τη σημασία του «Ανακυκλώνω για να ζω καλύτερα». Με απλά βήματα μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε στη σωτηρία του Πλανήτη. Φυσικά έγιναν και οι βραβεύσεις των σχολείων που βοηθούν σε αυτή την προσπάθεια. Το σχολείο μας για 2η συνεχόμενη χρονιά βραβεύεται από το Δήμο μας. Συγχαρητήρια!
Σας ευχαριστούμε και συνεχίζουμε…












