Πρώτες μέρες στο σχολείο!!!

Τις πρώτες μέρες στο σχολείο τις αφιερώσαμε στην προσαρμογή των προνηπίων και στην μεταξύ μας γνωριμία, για αυτό το λόγο:

  • διαβάσαμε ιστορίες προσαρμογής στο σχολείο όπως “το φιλάκι στο χέρι” της Audrey Penn και φτιάξαμε χειροτεχνία για τη μαμά μας για να μην της λείπουμε όσο θα είμαστε στο σχολείοΜε μια κουβέρτα…στο διάστημα“ της Χριστίνας Κωνσταντουδάκη, και παίξαμε παιχνίδι αναγνώρισης “Ποιος φίλος μας λείπει από την παρέα;” και για να γνωριστούμε καλύτερα, παρουσιάσαμε στην ολομέλεια το αγαπημένο μας αντικείμενο, παιχνίδι, βιβλίο.
  • Συζητήσαμε γιατί χρειάζεται να είμαστε ευγενικοί στο σχολείο, σε τι μας βοηθούν οι κανόνες ευγένειας, τι μπορούμε να κάνουμε στο σχολείο και τι καλό θα ήταν να αποφεύγουμε και φτιάξαμε το συμβόλαιο της τάξης το οποίο όλοι συμφωνήσαμε. Φτιάξαμε κι ατομική χειροτεχνία με τους κανόνες για να τους έχουμε στο σπίτι και να τους θυμόμαστε.
  • Ασχοληθήκαμε με το ονοματάκι μας: το αναγνωρίζουμε ανάμεσα σε πολλά, μαθαίνουμε τον αρχικό μας γράμμα. Ακούσαμε την ιστορία του Ψαρή που έχασε το “Ψ” κι έγινε Άρης και ψάξαμε να βρούμε το αρχικό του γραμματάκι. Σχηματίζουμε το αρχικό γράμμα μας με το σώμα μας, το ψαρεύουμε και το συνθέτουμε.
  • .IMG 8614 IMG 8615  IMG 8625 IMG 8626