Καλωσορήσαμε τον Ιούνιο με πολλές κατασκευές με άρωμα καλοκαιριού:
Χορέψαμε και τραγουδήσαμε έχοντας καλοκαιρινή διάθεση:
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας εύχεται σε όλους τους μαθητές μας και τις οικογενειές τους ” καλό καλοκαίρι με υγεία, όμορφες και ξεκούραστες στιγμές”!!!!








