ΗΡΘΕΣ ΞΑΝΑ ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!

Καλωσορήσαμε τον Ιούνιο με πολλές κατασκευές με άρωμα καλοκαιριού:

1 2 3 4 9 1110 6 1

Χορέψαμε και τραγουδήσαμε έχοντας καλοκαιρινή διάθεση:

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας εύχεται σε όλους τους μαθητές μας και τις οικογενειές τους ” καλό καλοκαίρι με υγεία, όμορφες και ξεκούραστες στιγμές”!!!!

 

eyxes gia kalokairi 1024x576 1

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση