Ενημέρωση για μετεγγραφές και εκπρόθεσμες εγγραφές

Μαρ 20259



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για μετεγγραφές και εκπρόθεσμες εγγραφές    

Μετράμε αντίστροφα για το Πάσχα… με την Κυρά Σαρακοστή!

Μαρ 20257

39018b31 749c 403f 8d51 62ce5ae97a4e

Μετά την πολύχρωμη και χαρούμενη Καθαρά Δευτέρα, στο Νηπιαγωγείο μας ξεκίνησε ένα όμορφο ταξίδι στη Σαρακοστή! Μαζευτήκαμε στην παρεούλα μας και μιλήσαμε για αυτή τη ξεχωριστή περίοδο που οδηγεί στο Πάσχα, μαθαίνοντας τα ήθη και τα έθιμά της.

Παρέα με το υπέροχο βιβλίο Εφτά παπούτσια για την κυρά Σαρακοστή της Άννας Ιακώβου, γνωρίσαμε την κυρά Σαρακοστή και το συμβολικό της ρόλο. Ένα παραμύθι που μας έδειξε πώς με υπομονή και καρτερικότητα, περνάει ο καιρός μέχρι να φτάσουμε στη μεγάλη γιορτή της Ανάστασης! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα εφτά παπούτσια που φορά, ένα για κάθε βδομάδα μέχρι το Πάσχα και με φαντασία περισσή προσπαθήσαμε να τη φιλοτεχνήσουμε, μέσα από το τραγούδι της Πόλυ Βασιλάκη:

Την Κυρά Σαρακοστή

που είναι έθιμο παλιό

οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν

με αλεύρι και νερό!

Για στολίδι της φορούσαν

στο κεφάλι της σταυρό

και το στόμα της ξεχνούσαν

γιατί νήστευε καιρό!

Και μετρούσαν τις ημέρες

με τα πόδια της τα εφτά

κόβαν ένα τη βδομάδα,

μέχρι να ‘ρθει η Πασχαλιά!

 Φτιάξαμε τη δική μας Κυρά Σαρακοστή, χωρίς στόμα, γιατί νηστεύει, με σταυρωμένα χέρια, γιατί προσεύχεται και με εφτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της νηστείας.

 

IMG 9233 IMG 9236   IMG 9241

Όμως, δεν μείναμε μόνο στη ζωγραφική! Με τα μικρά χεράκια μας πλάσαμε τη δική μας Κυρά Σαρακοστή από αλατοζύμη! Αφού ψήθηκαν και στέγνωσαν καλά, στολίσαμε την τάξη μας με αυτές, και κάθε Παρασκευή θα αφαιρούμε ένα πόδι, μετρώντας έτσι τις εβδομάδες μέχρι να έρθει η Πασχαλιά και να γιορτάσουμε το Πάσχα!

151cad12 8c17 4ab9 a106 1ca09a7ffc1a

a76fde09 78f2 40fe 9339 b8be8d87118f

c38e669a 244d 4706 bbac aa7ff6297836

Μιλήσαμε, επίσης, για τα σαρακοστιανά φαγητά που τρώμε αυτή την περίοδο. Τα παιδιά μοιράστηκαν μαζί μας τι απόλαυσαν στο τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας: λαγάνα, ελιές, χαλβά, ταραμά και άλλα νηστίσιμα εδέσματα που είναι υγιεινά και νόστιμα! Έμαθαν ότι αυτή είναι μια εποχή νηστείας, όχι μόνο στο φαγητό, αλλά και στην καρδιά μας, καθώς προσπαθούμε να είμαστε πιο καλοί, ήρεμοι και γεμάτοι αγάπη!

Η Κυρά Σαρακοστή έφτασε λοιπόν στο σχολείο μας και μαζί της ξεκινάει ένα όμορφο ταξίδι μέχρι το Πάσχα, γεμάτο παράδοση, προσμονή και δημιουργία!

Καλή Σαρακοστή σε όλους!!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μετράμε αντίστροφα για το Πάσχα… με την Κυρά Σαρακοστή!    

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ!

Μαρ 20256

efa00855 c98a 473b 8c40 0ec34fd17c2d

Στις 6 Μαρτίου, γιορτάσαμε στο Νηπιαγωγείο μας την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, μια ημέρα αφιερωμένη στην προώθηση της ασφάλειας, της αποδοχής και της φιλίας μέσα στη σχολική μας κοινότητα.

Ξεκινήσαμε την ημέρα μας με το ηχητικό παραμύθι Η Μόνα σε καινούργιο σχολείο, μια τρυφερή ιστορία που μας έδειξε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι για ένα παιδί να προσαρμοστεί σε ένα νέο περιβάλλον και πόσο σημαντική είναι η αποδοχή και η φιλία από τους συμμαθητές του.

Στη συνέχεια, διαβάσαμε στην τάξη το βιβλίο «Έχω για συμμαθητή έναν πειρατή» του Αντώνη Παπαθεοδούλου, με εικονογράφηση της Ναταλίας Καπατσούλια. Μέσα από αυτή την ιστορία, τα παιδιά κατανόησαν την αξία της αποδοχής της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, καθώς και το πώς η φιλία μπορεί να γεφυρώσει κάθε διαφορά

3299eb73 372d 4f55 93d1 a4af1f28c719

Μέσα από παιχνίδια ρόλων, τα παιδιά ανέλαβαν τους ρόλους του εκφοβιστή, του θύματος και του παρατηρητή, αναπτύσσοντας έτσι την ενσυναίσθησή τους και μαθαίνοντας πώς να αντιμετωπίζουν τέτοιες καταστάσεις με θάρρος και κατανόηση.

Μια ιδιαίτερη στιγμή, ήταν όταν η συμμαθήτριά μας, η Μ.Α., παρουσίασε μια τρισδιάστατη κατασκευή, εμπνευσμένη από το παραμύθι με τον Μπελαμή τον πειρατή, τον ήρωα του παραπάνω παραμυθιού.  Μέσα σε ένα σεντούκι θησαυρού, τα παιδιά βρήκαν μηνύματα ενθάρρυνσης όπως:

  • «Όρθωσε το ανάστημά σου και μίλα»
  • «Όλοι έχουμε δικαίωμα στη φιλία»
  • «Λέμε ναι στη φιλία, όχι στη βία»

Στο εσωτερικό του σεντουκιού υπήρχε ένας καθρέφτης, προσκαλώντας κάθε παιδί να δει τον εσωτερικό του θησαυρό, ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή του. Συνειδητοποιήσαμε με αυτό τον τρόπο ότι όλοι μέσα μας κρύβουμε κάτι μοναδικό και πολύτιμο και πως η αυτοεκτίμηση και η αυτοφροντίδα είναι τα πρώτα μας όπλα ενάντια σε κάθε μορφή βίας.

affecddc 6056 4ee2 ac29 3de31a86717d

1b515741 52cc 4659 b182 d1578da88ac2

60fe7f34 1250 4b61 acce 355bbdbed510

Για να ενισχύσουμε περαιτέρω την κατανόηση και την πρόληψη της βίας, δημιουργήσαμε το «Λουλούδι της Φιλίας»,  ως σύμβολο της δέσμευσής μας για ένα σχολείο χωρίς βία, όπου κάθε πέταλο αντιπροσώπευε ένα από τα  5 βήματα προστασίας από την ενδοσχολική βία: 

  1. Λέω ΣΤΟΠ! Αυτό που κάνεις με ενοχλεί!!!
  2. Εξηγώ πώς νιώθω!
  3. Απομακρύνομαι όταν νιώσω απειλή!
  4. Μιλώ για το περιστατικό στους γονείς μου!
  5. Ενημερώνω αμέσως τη δασκάλα μου!

 

Υποσχεθήκαμε πως:

Το χέρι μας θα είναι ένα χέρι αγκαλιάς κι όχι γροθιάς…!

Η φωνή μας θα έχει τη δύναμη να παρηγορεί, να ενθαρρύνει, να σκορπά την αγάπη και δεν θα εκτοξεύει λέξεις που χαρίζουν στους άλλους πόνο και δάκρυ!

 Ας θυμόμαστε πάντα ότι η φιλία, η κατανόηση και η αποδοχή είναι τα θεμέλια ενός ασφαλούς και χαρούμενου σχολικού περιβάλλοντος.

Λέμε «ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ

 ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ»

 

Χρήσιμα τηλέφωνα για αναφορά και ψυχολογική υποστήριξη:

  • Εθνική Γραμμή Παιδικής Προστασίας: 1107
  • Το Χαμόγελο του Παιδιού: 1056
  • Γραμμή για τα Δικαιώματα του Παιδιού: 116111
  • Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΕΚΚΑ): 197

Μην κλείνεις τα μάτια και τα αφτιά σε κάθε μορφή βίας!

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ!    

Εγγραφές μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο για το σχ. έτος 2025-2026

Μαρ 20254

Εγγραφές μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο για το σχ. Έτος 2025-2026

 

 

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ79/2017 (Α΄109).

Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti- eggrafi.services.gov.gr/

 

 

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών- διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti- services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με

 

ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής  για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. (Δίνεται στο σχολείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. ( παρ. 4, του άρθρου6

 

του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να προσκομιστούν στο νηπιαγωγείο έως  24 Μαρτίου μετά από συνεννόηση με τη διεύθυνση του σχολείου.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου

2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα

 

καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
  5. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Αναβαθμισμένου Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 17:30.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Δ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

  1. Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 ( Α΄109) οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές/ριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με τη

διαδικασία εγγραφών του κεφαλαίου Α’ και τα δικαιολογητικά του κεφαλαίου Β’ της παρούσας

εγκυκλίου, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.

  1. Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 ( Α΄ 109), οι αλλοδαποί μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένα από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Η εισαγωγή των μαθητών στα πειραματικά Νηπιαγωγεία (ΠΕΙ.Σ) διέπεται από τις διατάξεις των παρ.5, 6, 7, 8 και 9 του άρθρου 18 του ν. 4692/2020 (Α΄111). Η επιλογή μαθητών/τριών για εισαγωγή στα Πειραματικά Νηπιαγωγεία γίνεται με δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση. Κατάλογος με τα Πειραματικά Σχολεία της χώρας είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) https://depps.minedu.gov.gr.

Κατά τα αναφερόμενα στην παρ. 5 του άρθρου 18, «Η εισαγωγή των μαθητών στα ΠΕΙ.Σ. γίνεται με κλήρωση, ώστε να επιτυγχάνεται ένα κατά το δυνατόν τυχαίο δείγμα μαθητών. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται μετά από εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ. και γνώμη του Ι.Ε.Π., καθορίζεται κάθε ειδικότερο ζήτημα σχετικά με τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, την εφαρμογή της διαδικασίας της κλήρωσης, τον χρόνο διενέργειάς της, τη διασφάλιση του αδιάβλητου της διαδικασίας και τη δυνατότητα κατ’ εξαίρεση εισαγωγής για λόγους συγγένειας με ειδική κλήρωση. Η κλήρωση των μαθητών αφορά στην εισαγωγική σχολική τάξη ανά βαθμίδα σχολείου…. Η συμμετοχή στην κλήρωση δεν εξαρτάται από τον τόπο διαμονής των μαθητών.»

Οι γονείς/κηδεμόνες των ενδιαφερομένων προνηπίων που έχουν γεννηθεί το έτος 2021 (προνήπια) δικαιούνται για το σχολικό έτος 2025-2026 να καταθέσουν ηλεκτρονική αίτηση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) για εισαγωγή σε ένα μόνο Πειραματικό Νηπιαγωγείο ανεξάρτητα από τη διεύθυνση κατοικίας τους και τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου. Σε ορισμένα μόνο Πειραματικά Νηπιαγωγεία μπορεί να είναι δυνατή η υποβολή αίτησης για νήπια (γεννημένα το έτος 2020), εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις και σε συνάρτηση με τις συνθήκες λειτουργίας του συγκεκριμένου Νηπιαγωγείου, έπειτα από εισήγηση του οικείου Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου (ΕΠ.Ε.Σ.) και έγκριση της Διοικούσας Επιτροπής των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.).

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων, το χρονικό διάστημα υποβολής των αιτήσεων, η εφαρμογή της διαδικασίας της ηλεκτρονικής κλήρωσης ορίζονται με Υπουργική Απόφαση που θα εκδοθεί στο άμεσο χρονικό διάστημα και θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) https://depps.minedu.gov.gr καθώς και στις ιστοσελίδες των Πειραματικών σχολικών μονάδων. Στην ίδια ιστοσελίδα, ανακοινώνεται η απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) για τον αριθμό των κενών θέσεων (εισακτέων) προνηπίων/νηπίων ανά σχολείο και Περιφέρεια, για το σχολικό έτος 2025 -26. Η ηλεκτρονική κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 2 Μαΐου 2025.

 ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι γονείς/κηδεμόνες που ενδιαφέρονται για τα Πειραματικά Νηπιαγωγεία, οφείλουν πρώτα να υποβάλουν αίτηση εγγραφής μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr κατά το χρονικό διάστημα από 5 Μαρτίου έως 24 Μαρτίου 2025, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου που ανήκουν (βλ. κεφάλαια Α, Β, Γ της παρούσας). Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουν την εγγραφή του παιδιού τους στο Νηπιαγωγείο, σε περίπτωση που δεν κληρωθούν στο Πειραματικό Νηπιαγωγείο. Στη συνέχεια, με την έκδοση της σχετικής Υπουργικής Απόφασης, μπορούν να καταθέσουν ηλεκτρονική αίτηση για συμμετοχή στην κλήρωση σε ένα Πειραματικό Νηπιαγωγείο, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στη διαδρομή (Αρχικήà Εκπαίδευση à Εγγραφή σε σχολείο à Εισαγωγή στα Πρότυπα, Πειραματικά και Εκκλησιαστικά σχολεία). (Η πλατφόρμα αυτή είναι διαφορετική από την https://proti- eggrafi.services.gov.gr) . Για την έναρξη υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων καθώς και όλες τις πληροφορίες μπορούν να παρακολουθούν την ιστοσελίδα της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) https://depps.minedu.gov.gr

 

 

 

 

Ώρες επικοινωνίας με το Νηπιαγωγείο για πληροφορίες/προσκόμιση δικαιολογητικών καθημερινά από  11:30 έως 12:45.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2109323400

   Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου mail@4nipnsmyrn.att.sch.gr

 

Η Προϊστάμενη του Νηπιαγωγείου Μαγδαληνή Χώνου

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο για το σχ. έτος 2025-2026    

Καλώς ήρθες Μάρτη, καλώς ήρθες Άνοιξη!

Μαρ 20254

26a25e2e 308f 4660 b612 5cf878a6a8c4

Ο Μάρτης μπήκε στο Νηπιαγωγείο μας και η Άνοιξη άρχισε να μας γνέφει παιχνιδιάρικα, μέσα από τις πρώτες ζεστές ακτίνες του ήλιου, που φώτισαν την τάξη και τις καρδιές μας. Τα παιδάκια μας έγιναν μικροί καλαντάρηδες και είπαν με χαρά τα κάλαντα της Άνοιξης, καλωσορίζοντας τη νέα εποχή και  γεμίζοντας την τάξη μας με μελωδίες και χαμόγελα.

 

IMG 9210

d50e4ed3 52a8 4b51 bd44 8c8a89d7f056

IMG 9273    IMG 9274

Και εκεί που δεν το περιμέναμε… μια γλυκιά έκπληξη μας περίμενε! Η μαμά της φίλης μας Μ. έφτιαξε με πολλή αγάπη και μεράκι «μαρτάκια» για τα παιδιά και τις δασκάλες, σαν μικρό δώρο, γεμάτο ζεστασιά και παράδοση. Έτσι, όλοι φορέσαμε τα δικά μας μαρτάκια, για να μη μας “κάψει” ο ήλιος του Μάρτη, όπως λέει ο παλιός λαϊκός μύθος! Την ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για τη τρυφερή κίνηση και τον τρόπο που αναβίωσε αυτό το όμορφο έθιμο.

e0d19e86 8c8b 4b2c 8c78 40ba8ba6d171

Παίζοντας και μαθαίνοντας, ανακαλύψαμε το γράμμα Μμ, όπως Μάρτης, μαρτάκι, μαμά! Ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι μάς βοήθησε να το γνωρίσουμε καλύτερα και εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιό μας με πολλές καινούριες λέξεις που ξεκινούν από το Μμ.

6a938f55 b292 4eea 851b 6f8ed88d34bd

ec84cc26 cc44 4b45 8711 ef87729ac287

bb88216e 21e1 4195 87f3 040ba8745bf4

Δεν θα μπορούσαμε να μη μιλήσουμε για τον καιρό του Μάρτη… που είναι γεμάτος εκπλήξεις! Πότε ήλιος, πότε βροχή! Γι’ αυτό μάθαμε και την παροιμία:

«Μάρτης είναι, νάζια κάνει, πότε κλαίει, πότε γελάει!» και την αποτυπώσαμε εικαστικά!

02f145fb 1df9 431a 81f6 809cdc0d6450

Μέσα από το αίνιγμα:  «Από πάνω σαν τηγάνι, από κάτω σαν βαμβάκι κι από πίσω σαν ψαλίδι» γνωρίσαμε τον αγγελιοφόρο της Άνοιξης, το χελιδόνι, το οποίο φιλοτεχνήσαμε με αγάπη, μεταφέροντας το μήνυμα πως οι ζεστές μέρες και η ανοιχτοσύνη είναι εδώ, έτοιμες να ζεστάνουν και την καρδιά μας!

Η Άνοιξη μπήκε στο Νηπιαγωγείο μας με χαρά και ελπίδα! Και εμείς είμαστε έτοιμοι να την απολαύσουμε παρέα!

Για αυτό σας παρουσιάζουμε τις ζωγραφιές και τις μελωδικές φωνές μας!!

 

Καλό Μάρτη και καλή Άνοιξη σε όλους! 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς ήρθες Μάρτη, καλώς ήρθες Άνοιξη!    

Σχολικη Περιοχή 4ου Νηπιαγωγείου Νέας Σμύρνης

Φεβ 202528

ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ 4ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικη Περιοχή 4ου Νηπιαγωγείου Νέας Σμύρνης    

«Φτου και Τρ_αίνω!»

Φεβ 202521

2f3a2726 559d 429f ae8b 4b6027b68201

Με μεγάλη χαρά επισκεφτήκαμε  την Παιδική Σκηνή της Αμαξοστοιχίας – Θεάτρου το Τρένο στο Ρουφ, για να παρακολουθήσουμε τη θεατρική παράσταση «Φτου και Τρ_αίνω!»,  από την ομάδα ΒίΔα.

Γνωρίσαμε την κεφάτη τρενο-συνοδό και τον μικρό Λουκά που ψάχνει να βρει τη Χαρά, το σκυλάκι του. Μαζί τους συνταξιδεύουν παράξενοι επιβάτες από τον κόσμο των συναισθημάτων: O «Θυμός», η «Αηδία», ο «Φόβος», η «Λύπη» και η «Χαρά».

IMG 9078IMG 9081IMG 9083IMG 9085  IMG 9084

2c00df25 918f 4bb2 bd83 62b0db71af17

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Φτου και Τρ_αίνω!»    

Απόκριες – Τσικνοπέμπτη

Φεβ 202520

Οι Απόκριες έφτασαν και στο νηπιαγωγείο μας ξεκινήσαμε να μιλάμε για αυτή τη χαρούμενη γιορτή, όπου μικροί και μεγάλοι επιδίδονται στον τρελό ρυθμό του καρναβαλιού και μεταμφιέζονται σε ό,τι επιθυμούν! Μάθαμε ότι η λέξη “Απόκριες” προέρχεται από το “από” και “κρέας”, δηλαδή σημαίνει την αποχή από το κρέας, καθώς συνδέεται με την περίοδο της νηστείας που ακολουθεί. Συζητήσαμε για διάφορα αποκριάτικα έθιμα από την Ελλάδα και τον κόσμο, μαθαίνοντας πώς γιορτάζεται αυτή η ιδιαίτερη περίοδος σε διαφορετικά μέρη.

Ένα από τα πιο όμορφα παραμύθια που διαβάσαμε ήταν “Ο Μικρός Αρλεκίνος” της Ζωρζ Σαρή. Μέσα από την ιστορία του, γνωρίσαμε ένα παιδί που ήθελε πολύ να πάει στη μεγάλη αποκριάτικη γιορτή της πλατείας, αλλά δεν είχε στολή. Τότε, η μαμά του, η κυρία Φαντασία, του έφτιαξε την πιο ευφάνταστη στολή από πολύχρωμα κουρελάκια σε σχήμα ρόμβου!

IMG 9028

20250217 124615

Εμπνευσμένοι από αυτήν την υπέροχη ιστορία, μάθαμε το σχήμα του ρόμβου και στη συνέχεια μεταμορφωθήκαμε κι εμείς σε Αρλεκίνους, δημιουργώντας τις δικές μας πολύχρωμες στολές και μάσκες!

Επιπλέον, γνωρίσαμε το γράμμα Κκ, όπως καρναβάλι, κλόουν, και το αναπαραστήσαμε με το σώμα μας, παίζοντας διασκεδαστικά γλωσσικά παιχνίδια, ενώ μεταμορφωθήκαμε σε διάφορα ζωάκια εμπνευσμένοι από το καρναβάλι των ζώων, μαθαίνοντας ταυτίχρονα τα διάφορα μουσικά όργανα, μέσα από τη μουσική ιστορία του Καμίγ Σεν-Σανς.

 

f4dcac9a ce79 4b3a a5ba 39f4ebfe29b6

e6d24724 a542 436e a0c0 8cdcfc7f2294

ae503f42 ad53 44c0 bf13 94592492233a

Η χαρά κορυφώθηκε την Τσικνοπέμπτη, όπου πραγματοποιήθηκε το αποκριάτικο πάρτι της τάξης μας!

Messenger creation 590BA50F 8B1B 4FF0 B09D 3A86369A0A94

Messenger creation 2CE2BA50 7A16 4BB9 8AEE D9389389016A

Messenger creation 131A25A2 9B9A 4F3E B410 B4F43B0E9424

cf09f4ea 2fd7 4e58 a4f6 aa402755a84e

cad0e3e3 ff62 4b6a b811 0b2d6dfd3177

a0280e2e 84e0 444d 9e98 60a9ce4fd1de

Ντυθήκαμε με υπέροχες στολές και πολλούς από τους φίλους μας δεν μπορούσαμε καν να τους αναγνωρίσουμε κάτω από τις μάσκες τους! Χορέψαμε σε ρυθμούς καρναβαλιού και αναβιώσαμε παραδοσιακά αποκριάτικα έθιμα και ψυχοκινητικά παιχνίδια, όπως: τη “Χάσκα”, ένα διασκεδαστικό παιχνίδι με καραμέλα που κρεμόταν από μια κλωστή, το “λίμπο”, όπου δοκιμάσαμε ποιός μπορεί να περάσει κάτω από μια τεντωμένη σερμπαντίνα, που ανεβοκατέβαινε, χωρίς να πέσει, το “γαϊτανάκι” και το “πιάσε την ουρά”.

IMG 9037

IMG 9044

IMG 9052

IMG 9061

IMG 9072

IMG 9073

IMG 9074

Οι μικροί μας μαθητές γιόρτασαν την ημέρα της Τσικνοπέμπτης με πολύ χορό και φαγητό!

IMG 9059

IMG 9058

Messenger creation 55014E21 F499 4BE5 8D02 1D76D2152E16

bd0e1e1a 22f1 474c a242 abcce838fb25 1

Ευχόμαστε σε όλους Καλές Απόκριες και του χρόνου με υγεία! 🎭🎊

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απόκριες – Τσικνοπέμπτη    

Ο Κύκλος του Νερού: Το Μαγικό Ταξίδι της Σταγόνας

Φεβ 202515

69fef5dc ea49 4c4d 8254 24a42ceb1b3a

Στο νηπιαγωγείο μας, ταξιδέψαμε μαζί με μια μικρή σταγόνα και γνωρίσαμε το υπέροχο ταξίδι της μέσα στον κύκλο του νερού! Μάθαμε πώς το νερό εξατμίζεται από τη θάλασσα, ανεβαίνει στα σύννεφα, πέφτει ξανά στη γη με τη μορφή βροχής και επιστρέφει στη θάλασσα, δημιουργώντας έναν αέναο κύκλο ζωής.

deee8237 6eb2 451d bf6e e9ece1fe101a IMG 8988   IMG 8976

Αυτή η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων STE(A)M “ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ”, όπου τα παιδιά εξερεύνησαν τον κόσμο του νερού μέσα από επιστημονική παρατήρηση, δημιουργικότητα και βιωματική μάθηση.

Για να κατανοήσουμε καλύτερα αυτή τη διαδικασία, δημιουργήσαμε τον κύκλο του νερού τρισδιάστατα, δίνοντας σχήμα και μορφή σε όλα τα στάδιά του. Παράλληλα, αναζητήσαμε λέξεις που σχετίζονται με το νερό, διευρύνοντας το λεξιλόγιό μας.

ee3c1630 5491 42a4 aa7d ea63c18546e2

bcf3dbe7 1233 4f7f a50d b8ec8604dd0e

Συνεχίζοντας τη γλωσσική μας εξερεύνηση, παίξαμε με τη λέξη “νερό”, κάνοντας αναγραμματισμούς και διασκεδάζοντας με τη μορφή και τους ήχους της. Καταμετρήσαμε σταγονίτσες και, μέσα από εκπαιδευτικά παιχνίδια στον υπολογιστή, αντιγράψαμε λέξεις σχετικές με τον κύκλο του νερού, όπως “αέρας” “χιόνι”.

af3b5786 4d1e 4842 a370 6a896a431e0a

4ca20ce0 51ea 4b55 819f 5cbf9f663a59

Μέσα από τη μουσική και την κίνηση, διασκεδάσαμε τραγουδώντας το Από που ‘σαι ποταμάκι , το μελωποιημένο ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου, που μας βοήθησε να κατανοήσουμε τη ροή του νερού και την πορεία του μέσα στη φύση.

Ως μικροί επιστήμονες, πραγματοποιήσαμε απλά πειράματα φυσικών επιστημών, μέσα από τα οποία ανακαλύψαμε:

  • Τις τρεις μορφές του νερού: υγρό, αέριο και στερεό.
  • Ποια αντικείμενα βυθίζονται ή επιπλέουν στο νερό.
  • Ποια υλικά διαλύονται και ποια όχι.

Καταγράψαμε τις υποθέσεις και τα συμπεράσματά μας σε φύλλα παρατήρησης, ακριβώς όπως κάνουν οι πραγματικοί επιστήμονες!

b7de0c3d 453f 4c4a 82bd 303753d4909e

1020aa6f f73b 4925 9ed0 668740584e93

c8b1200b 4659 4086 9425 8332561d163b

Μέσω της ρομποτικής και της αγαπημένης μελλισούλας bee bot, μάθαμε με διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο για τον φαινομενικά δυσνόητο για τα μικρά παιδιά, κύκλο του νερού και κλείσαμε δημιουργικά αυτή τη συναρπαστική φιλοτεχνώντας τον δικό μας κύκλο του νερού, δίνοντας ζωή σε όλα τα στάδιά του μέσα από τη φαντασία και τη δημιουργικότητά μας.

cf97f839 ab08 40dd ba34 adb223b258ae

Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι γνώσης και ανακάλυψης, που μας έκανε να αγαπήσουμε ακόμα περισσότερο το νερό, κατανοώντας ταυτόχρονα τα οφέλη και τη σημασία του στη ζωή μας, αλλά και την ανάγκη προστασίας του!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο Κύκλος του Νερού: Το Μαγικό Ταξίδι της Σταγόνας    

Γιορτάζοντας την Αγάπη!

Φεβ 202514

Στο νηπιαγωγείο μας, η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ήταν μια ευκαιρία να μιλήσουμε για την αγάπη, τη φιλία και την καλοσύνη! Με αφορμή το αγαπημένο μας παραμύθι, “Ο Μικρός Πρίγκιπας”, που γνωρίσαμε στην προηγούμενη θεματική μας για τους πλανήτες, ανακαλύψαμε ότι η αγάπη σημαίνει να νοιάζεσαι, να αφιερώνεις χρόνο και να δίνεις αξία στους άλλους, όπως έκανε ο μικρός πρίγκιπας για το αγαπημένο του τριαντάφυλλο.

Μέσα από συζήτηση, τα παιδιά μοιράστηκαν τις σκέψεις τους για το τι σημαίνει αγάπη και ανακαλύψαμε πολλούς όμορφους τρόπους να την εκφράζουμε: με μια αγκαλιά, ένα γλυκό λόγο, μια καλή πράξη, μια ζωγραφιά ή ακόμα και με ένα χαμόγελο!

Στη συνέχεια, εμπνευστήκαμε από το τρυφερό ποίημα “Σου δείχνω την αγάπη μου” και το εικονογραφήσαμε, φτιάχνοντας πολύχρωμες ζωγραφιές γεμάτες όμορφα μηνύματα. Μέσα από τη δημιουργικότητα, τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους και έδωσαν σχήμα και χρώμα στην αγάπη!

20f8e752 7169 4d27 8111 c928ae854230

Η ξεχωριστή αυτή ημέρα έκλεισε γλυκά, με μικρά κεράσματα σε σχήμα καρδιάς, που μοιραστήκαμε όλοι μαζί, γιορτάζοντας τη χαρά του να δίνουμε και να λαμβάνουμε αγάπη.

Messenger creation 7756F092 A22D 4F08 BE7A 81A085077A3E

Γιατί η αγάπη είναι παντού και κάθε μέρα μπορούμε να τη δείχνουμε με τις πράξεις μας!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτάζοντας την Αγάπη!    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Χρήσιμα έγγραφα



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων