Με ποιήματα, χορό, τραγούδια της επανάστασης και φυσικά την παρέλασή μας, γιορτάσαμε κι εμείς την εθνική αυτή επέτειο, φέραμε στη μνήμη μας όλους όσους μας χάρισαν την ελευθερία και τους τιμήσαμε με τον δικό μας τρόπο!
Μέρα Ευαγγελισμού
Άγια μέρα λυτρωμού
σκόρπισες στη γη χαρά
χαίρε, ω χαίρε λευτεριά!
Τα παιδιά, ανά ομάδες, αφού απέδωσαν με χορευτικές κινήσεις γνωστά τραγούδια της ελληνικής επανάστασης, απήγγειλαν περήφανα το ποίημά τους. Ένιωσαν για λίγο οπλαρχηγοί στη στεριά, μπουρλοτιέρηδες καπεταναίοι, γενναίοι Σουλιώτες, παιδιά στο κρυφό σχολειό, παιδιά που με σημαίες διαλαλούν το μήνυμα της λευτεριάς! Η γιορτή μας ολοκληρώθηκε τραγουδώντας και παρελαύνοντας σαν ήρωες!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!
























































































Πρόσφατα σχόλια