Εγγραφές σχ. έτους 2025-26

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 Μαρτίου έως και 4 Απριλίου 2025. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου ,μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.

Κατά την υποβολή απαιτείται ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή που να δηλώνει:

  • τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας (Αναρτήστε δημόσιο έγγραφο ως αποδεικτικό κατοικίας : λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο…)
  • το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια μονάδα
  • εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/ και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερο Νηπιαγωγείου
  • τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, περιλαμβάνονται τα:

  • Αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το Νηπιαγωγείο).
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.) αρ.πρωτ.Φ.6/1094/80261/Δ1/ 20-5-2015
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του/τηςμαθητή/τριας
  • Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια ή ιδιωτική υπηρεσία, εφόσον υπάρχει

Η προσκόμιση δικαιολογητικών θα γίνεται κατόπιν ραντεβού.

Επικοινωνία: n.ionia4kindergarten@gmail.com

τηλ σχολείου: 2102799786 ( 7:45-12:00)

 Όρια 4ου Νηπιαγωγείου Νέας Ιωνίας:

Λεωφόρος Καποδιστρίου ολόκληρη στο ύψος από Λαυρίου έως Κύμης

Δωδεκανήσου από 1 έως 19, 2 έως  30, 87 έως τέλος και 98 έως τέλος

Στρατηγού Μακρυγιάννη από 1 έως 71 και από 2 έως 52

Ρόδων ολόκληρη

Ρούμελης ολόκληρη

Ηπείρου 1 έως 5 και 2 έως 6

Ελευθερίας από 1 έως 24 και από 2 έως 18

Περγάμου από το 51 έως το τέλος και 58 έως το τέλος

Βοσπόρου το 145 και από 128 έως 130

Ανδρέου Δημητρίου από 109 ως το τέλος, από το 114 ως το τέλος

Μακεδονομάχων όλα τα ζυγά και 1 έως 9

Λεονταρίου ολόκληρη

Πευκών ολόκληρη

Ανθέων ολόκληρη

Νίκης ολόκληρη

Τήνου ολόκληρη

Ικονίου ολόκληρη

Λαυρίου από 76 έως τέλος

Κασταμονής από 132 έως 148 και από το 111 έως το 115

Λεωφόρος Κύμης από 1 έως 9 και από 2 έως 16

Πλατεία Παναιτωλείου ολόκληρη

Βυζαντίου από το ύψος της οδού Κρήνης ως το τέλος

Κρήνης από 1 έως 13 και από 2 έως 14

 

Πρότυπο Ανάπτυξης Δράσεων Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας

 

Τίτλος Δράσης

Εργαλειοθήκη (toolkit) για περίπτωση ανάγκης

 

Επίπεδο

Νηπιαγωγείο

 

Θεματικό Πεδίο

3, 11, 13, 17

 

Σύντομη περιγραφή της Δράσης

Σκοπός της δράσης είναι η ενημέρωση και οργάνωση της προστασίας των μαθητών και μαθητριών, καθώς και των μελών της ευρύτερης κοινότητας σε περίπτωση φυσικών καταστροφών. Οι μαθητές/τριες , με αφόρμηση το κουτί των πρώτων βοηθειών του σχολείου, διερευνούν θέματα που σχετίζονται με φυσικές καταστροφές , αναζητούν πληροφορίες και εστιάζουν στην προστασία τους. Έρχονται σε επαφή με καθηγητή Πανεπιστημίου Φυσικών Καταστροφών και του ΟΑΣΠ προκειμένου να αντλήσουν πληροφορίες. Σχεδιάζουν και οργανώνουν ένα toolkit me με αντικείμενα χρήσιμα σε περίπτωση φυσικής καταστροφής. Διαχέουν και ευαισθητοποιούν τη σχολική και ευρύτερη κοινότητα προκειμένου να δημιουργηθούν toolkits σε διάφορους χώρους.

 

Μάθημα ή τομέας του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων που εντάσσεται:

Θεματικό Πεδίο : Παιδί και Θετικές Επιστήμες Γ.2 Φυσικές Επιστήμες Γ.2.3 Γη και πλανητικό Σύστημα και Διάστημα, iii. Καιρικά φαινόμενα

Εργαστήρι δεξιοτήτων : STEM και η γη γυρίζει

 

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Οι μαθητές:

να αναγνωρίζουν περιπτώσεις φυσικών καταστροφών όπως σεισμός , πυρκαγιές και πλημμύρες.

να επισκέπτονται και συνεργάζονται με υπεύθυνους φορείς για να συλλέξουν πληροφορίες

να οργανώνουν τρόπους προστασίας τους σε περίπτωση φυσικών καταστροφών.

να ευαισθητοποιούν και άλλα μέλη της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας για την προστασία τους σε περίπτωση κάποιας φυσικής καταστροφής.

 

Πεδίο Υλοποίησης

Σχολική αίθουσα και χώρος φύλαξης του κουτιού πρώτων βοηθειών στο σχολείο.

 

 

Φάσεις Υλοποίησης Δράσης

Διερεύνηση (1 διδακτική ώρα)

Αφόρμηση για τη δράση θα δώσει το υπάρχον κουτί πρώτων βοηθειών και ένα μύθος σχετικός με το φαινόμενο του σεισμού. Οι μαθητές μεταβαίνουν στο χώρο του σχολείου όπου φυλάσσεται το κουτί πρώτων βοηθειών. Συζητούν με τις εκπαιδευτικούς για την ανάγκη ύπαρξης του κουτιού και τρόπους ανατροφοδότησής του περιεχομένου αυτού.

 

Προετοιμασία/Σχεδιασμός (1 διδακτική ώρα)

Με καταιγισμό ιδεών οι μαθητές αναφέρουν περιπτώσεις , στις οποίες θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο ένα κουτί έκτακτων αναγκών. Ενδεχομένως , να αναφερθούν οι περιπτώσεις σεισμών, πλημμυρών ή πυρκαγιών.

Με το ερώτημα <<Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε εμείς , για να προστατευτούμε στην περίπτωση μιας τέτοιας καταστροφής;>>, λαμβάνεται η απόφαση δημιουργίας ενός κουτιού βοήθειας σε περίπτωση ανάγκης για την τάξη.

Οι μαθητές συζητούν και αποφασίζουν από ποιους ανθρώπους και φορείς να πάρουν πληροφορίες για την προστασία τους σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

Υλοποίηση (5 διδακτικές ώρες)

Οι μαθητές μπαίνουν σε σελίδες φορέων, αναζητούν φυλλάδια, βιβλία , επικοινωνούν με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών με φορείς , καλούν στη τάξη ειδικούς όπως καθηγητή πανεπιστημίου φυσικών καταστροφών.

Πριν την επίσκεψη του ειδικού στο σχολείο μας, οι μαθητές έχουν ενημερωθεί αδρά για το έργο των ανθρώπων και των φορέων, προετοιμάζουν τις ερωτήσεις που θα θέσουν στους ανθρώπους που θα συναντήσουν και τα εργαλεία που θα χρειαστούν για την αποτύπωση των συζητήσεων (π.χ κινητό εκπαιδευτικού, μολύβια, μαρκαδόρους, χαρτιά κτλ)

Σε κάθε περίπτωση επίσκεψης ή συζήτησης με ειδικούς το κουτί αρχίζει να εμπλουτίζεται με τα αντίστοιχα αντικείμενα. Για παράδειγμα, μετά την επίσκεψη του καθηγητή φυσικών καταστροφών ή με υπεύθυνους από τον ΟΑΣΠ , πιθανόν οι μαθητές να αποφασίσουν να βάλουν στο κουτί φακούς , σφυρίχτρες και κρακεράκια, μπουκάλια με νερό, μάσκες προστασίας η κάποιοι αριθμοί έκτακτης ανάγκης. Απαραίτητη είναι μια καρτέλα υπενθύμισης του τελευταίου ελέγχου του κουτιού προκειμένου να μην υπάρχει κάτι ληγμένο ή κατεστραμμένο.

Οι μαθητές ζωγραφίζουν το εξωτερικό του κουτιού απεικονίζοντας τον σκοπό ύπαρξης του συγκεκριμένου περιεχομένου. Μέσα στο κουτί τοποθετούν λίστα περιεχομένων για έλεγχο κατά διαστήματα και τη διασφάλιση ότι δεν λείπει κάτι. Αποφασίζουν σε ποιο σημείο πρέπει να τοποθετηθεί το κουτί προκειμένου να είναι προσβάσιμο σε όλους. Ετοιμάζουν μια λειτουργική κάρτα με την οδηγία << Το κουτί αυτό είναι για περίπτωση σεισμού, πλημμύρας ή φωτιάς. Παρακαλούμε να μην το ανοίξετε εκτός αν υπάρχει ανάγκη!>>.

Παράλληλα με το κουτί, οι μαθητές δημιουργούν αφίσες μα κανόνες για την προστασία τους σε περίπτωση σεισμού, πλημμύρας ή φωτιάς.

Προφανώς , μπορούν συμπληρωματικά να αξιοποιηθούν ασκήσεις εκκένωσης του σχολικού κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ή φωτιάς.

Επικοινωνία-Διάχυση (2 διδακτικές ώρες)

Η δράση , η αφίσα και το κουτί που έχει δημιουργηθεί παρουσιάζονται και σε άλλα νηπιαγωγεία. Αντίστοιχα παρουσιάζονται σε γονείς και φιλικά πρόσωπα προκειμένου να δημιουργηθούν κουτιά , ιδανικά σε όλα τα σπίτια.

 

Αναστοχασμός (1 διδακτική ώρα)

Οι μαθητές με την ολοκλήρωση της δράσης συζητούν σε κύκλο και εκφράζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα τους με την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων της. Ενδεχομένως οι σκέψεις και τα συναισθήματα να αποτυπωθούν ως ζωγραφιές. Κάθε μαθητής/μαθήτρια μπορεί να πάρει ένα αναμνηστικό της δράσης.

Θεατρική παιδική παράσταση «Η Ψαρόσουπα» στο θέατρο Αλκμήνη

εικόνα Viber 2025 02 12 10 41 57 536 εικόνα Viber 2025 02 12 10 28 24 956

Μια καινούργια θεατρική εμπειρία έζησαν τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας κατά την εκπαιδευτική επίσκεψή τους στην παράσταση «Η Ψαρόσουπα» στο θέατρο Αλκμήνη!

Μέσα από χιούμορ, μουσική και διαδραστικά στοιχεία, τα παιδιά ταξίδεψαν σε έναν κόσμο γεμάτο φαντασία, όπου έμαθαν για την αξία της συνεργασίας, της αποδοχής και της οικολογικής συνείδησης. Οι μικροί μας θεατές συμμετείχαν ενεργά και πήραν μαζί τους πολύτιμα μηνύματα για τη ζωή.

Ανυπομονούμε για την επόμενη θεατρική μας περιπέτεια! 🎭🐠✨

Επίσκεψη της συγγραφέως Κωνσταντίνας Τασοπούλου στο Νηπιαγωγείο μας και παρουσίαση του βιβλίου “Μισό Φτερό”

1000020963 10000209711000020961

Σήμερα ήταν μια πολύ ξεχωριστή μέρα για το νηπιαγωγείο μας! Η συγγραφέας Κωνσταντίνα Τασοπούλου μας επισκέφτηκε και μας διάβασε άλλο ένα παιδικό βιβλίο της , αυτή τη φορά το “Μισό Φτερό”, το οποίο μας ταξίδεψε σε έναν μαγικό κόσμο γεμάτο συναισθήματα και φαντασία.

Η ιστορία του βιβλίου είναι γεμάτη από αξίες όπως η φιλία, η αποδοχή και η δύναμη της ενότητας. Η Κωνσταντίνα Τασοπούλου διάβασε αποσπάσματα από το βιβλίο, ενώ τα παιδιά παρακολουθούσαν με αφοσίωση και ενθουσιασμό. Η συγγραφέας, με τον ιδιαίτερο τρόπο της, κατάφερε να συνδέσει τα συναισθήματα των ηρώων με τις δικές μας καθημερινές εμπειρίες και να μας κάνει να σκεφτούμε τη σημασία της συνεργασίας και της φροντίδας για τους γύρω μας.

Αλλά η ημέρα δεν τελείωσε εκεί! Μετά την αφήγηση της ιστορίας, η Κωνσταντίνα μας προκάλεσε σε διάφορα δημιουργικά παιχνίδια εμπνευσμένα από το βιβλίο. Παίξαμε παιχνίδια συνεργασίας, όπου όλοι μας έπρεπε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον, και φτιάξαμε τα δικά μας “φτερά” από χρωματιστά χαρτιά και τραγουδήσαμε με συνοδεία αρμονίου , εκφράζοντας την προσωπικότητά μας και τη φαντασία μας. Τα γέλια και η χαρά γέμισαν την τάξη, ενώ όλοι μας νιώσαμε πιο κοντά στο μήνυμα του βιβλίου.

Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για τα παιδιά και για εμάς τους εκπαιδευτικούς. Ευχαριστούμε την Κωνσταντίνα Τασοπούλου για την υπέροχη επίσκεψη και την υπέροχη παρουσίαση του βιβλίου “Μισό Φτερό”. Ανυπομονούμε για την επόμενη συνάντησή μας!

Εορτασμός των Τριών Ιεραρχών στο νηπιαγωγείο μας

20250130 114748Σήμερα στο νπηπιαγωγείο  μας, την ημέρα των 3 Ιεραρχών, είχαμε την τιμή να υποδεχτούμε τον ιερέα της ενορίας μας, ο οποίος ήρθε για να μας μιλήσει για τους μεγάλους Αγίους Βασίλειο, Γρηγόριο και Ιωάννη. Ο ιερέας μας εξήγησε με απλά λόγια τη σημασία των 3 Ιεραρχών και τη σοφία τους. Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ρώτησαν για τα έργα τους και τη ζωή τους. Με την επίσκεψη του ιερέα, μάθαμε περισσότερα για τις αξίες της πίστης, της προσφοράς και της αγάπης προς τον συνάνθρωπο. Η συνάντησή μας αυτή ήταν μια πολύ όμορφη ευκαιρία να έρθουμε κοντά στην εκκλησιαστική παράδοση και να ανακαλύψουμε τη σημασία της πίστης στη ζωή μας. Ευχαριστούμε πολύ!

Ενδοσχολική επιμόρφωση

Πραγματοποιήθηκε η τέταρτη και πέμπτη  κατά σειρά ενδοσχολική επιμόρφωση των νηπιαγωγών του σχολείου μας με εισηγητή τον επίκουρο καθηγητή φυσικών καταστροφών Διακάκη Μιχαήλ, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά.

Στόχος της επιμόρφωσης ήταν η απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων προκειμένου οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας να βοηθηθούν στη σωστή και άμεση διαχείριση και αντιμετώπιση έκτακτης ανάγκης στο σχολείο.

Κοπή Βασιλόπιτας για το 2025

εικόνα Viber 2025 01 14 10 31 38 343

Σήμερα, με μεγάλη χαρά και ζεστή διάθεση, πραγματοποιήσαμε την κοπή της πίτας στο νηπιαγωγείο μας!

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τις μητέρες Χρύσα Κουβέλη και Ρένα Ηλιάκη , που με την ευγενική τους προσφορά έφεραν την παραδοσιακές βασιλόπιτες, γεμίζοντας την ημέρα μας με γλυκιά γεύση και χαρά.Ευχόμαστε σε όλους καλή χρονιά, με υγεία, ευτυχία και πολλές όμορφες στιγμές!

εικόνα Viber 2025 01 14 10 01 48 758

Με Τα Κάλαντα Φέραμε Χαμόγελα στα Παιδιά του Νηπιαγωγείου!

1000020215 20241223 160132

Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι, με τα χρήματα που συγκεντρώσαμε από τα κάλαντα, καταφέραμε να αγοράσουμε παιδικά βιβλία και εκπαιδευτικά παιχνίδια για το νηπιαγωγείο μας. Ευχαριστούμε θερμά τους μικρούς μας μαθητές και όσους γονείς συνέβαλαν σε αυτή την πρωτοβουλία του σχολείου μας. Τα νέα μας αποκτήματα θα προσφέρουν χαρά και δημιουργικές δραστηριότητες στα παιδιά μας, κάνοντας την καθημερινότητά τους στο σχολείο ακόμα πιο ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική!

Ευχές για το νέο έτος

20241216 135126

Σας ευχόμαστε ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος! Αυτές τις γιορτινές μέρες, ας γεμίσουν οι καρδιές μας με αγάπη, ζεστασιά και χαρά. Μακάρι το 2025 να φέρει υγεία, ευτυχία και πολλές όμορφες στιγμές σε κάθε οικογένεια.

Τα παιδιά μας, με τα χαμόγελά τους και τη δημιουργικότητά τους, μας υπενθυμίζουν την αξία της ελπίδας και της προσφοράς.

Ας κρατήσουμε το πνεύμα των Χριστουγέννων ζωντανό όλο τον χρόνο!

Κάλαντα από το σχολείο μας

Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας βγήκαν στη γειτονιά γεμίζοντας τους δρόμους με χαρούμενες μελωδίες και γιορτινή διάθεση. Με τα τριγωνάκια τους στα χέρια και τα χαμόγελα στα πρόσωπά τους, τραγούδησαν κάλαντα στα καταστήματα της γειτονιάς, μοιράζοντας ευχές και χαρά.