Καλό Πάσχα από το Νηπιαγωγείο μας!
Το Πάσχα είναι η πιο λαμπρή γιορτή της Χριστιανοσύνης και μια περίοδος γεμάτη αγάπη, ελπίδα και χαρά. Στο νηπιαγωγείο μας, τα παιδιά γνώρισαν τα πασχαλινά έθιμα και τις παραδόσεις του τόπου μας μέσα από όμορφες ιστορίες, κατασκευές, τραγούδια και δημιουργικές δραστηριότητες.
Βάψαμε πασχαλινά αυγά, φτιάξαμε κάρτες, ακούσαμε τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας και μιλήσαμε για τα μηνύματα της Ανάστασης, που μας διδάσκουν την αγάπη, την αλληλεγγύη και τη δύναμη της ελπίδας.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους ένα χαρούμενο και ευλογημένο Πάσχα, γεμάτο υγεία, οικογενειακή θαλπωρή και όμορφες στιγμές!
Τα Κάλαντα του Λαζάρου
Βάφουμε αβγά
Και εκεί που τα βάφαμε…..τα σπάσαμε και έπρεπε να βρούμε τα ζευγάρια τους!
Φτιάχνουμε πασχαλινά κουλούρια …
Κατασκευές









































































































