Όπως κάθε χρόνο ξεκινήσαμε με τις γραμμές:ευθεία, καμπύλη, τεθλασμένη.
Τις περπατήσαμε με τα πόδια, με το δείκτη μας, στο πάτωμα, στην άμμο, στο χαρτί.
Τις αναγνωρίσαμε τις ονομάσαμε είδαμε βίντεο στο youtube με διάφορα είδη και κινήσεις γραμμών.
Κι από τις γραμμές στα σχήματα.
Διαβάσαμε το διαδικτυακό παραμύθι της Marilyn Burns: ¨The greedy triangle¨.
Παρακολουθήσαμε σε βίντεο το animation της περσινής σχολικής χρονιάς με αφηγήσεις των παιδιών, που έχει το ίδιο θέμα και τίτλο « Το άπληστο και αχόρταγο τρίγωνο».
Τα παιδιά χρησιμοποιώντας χρωματιστά γλωσσοπίεστρα, αλλάξαν μορφή στα σχήματα προσθέτοντας, όπως λέει το παραμύθι : «άλλη μια πλευρά και άλλη μια γωνία». Έτσι το τρίγωνο γίνεται τετράπλευρο, πεντάγωνο, εξάγωνο κλπ.
Σε χαρτόνι κολλήσαμε τα σχήματα που φτιάξαμε και τα παιδιά αντιστοίχησαν το όνομα με το σχήμα, χρησιμοποιώντας τον πίνακα αναφοράς.
Σε παιχνίδι με τρεις ομόκεντρους κύκλους διαλέγουμε το αγαπημένο μας σχήμα και αντιστοιχήσαμε το όνομά του και πόσες γωνίες έχει.
Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις που είχαμε αποκτήσει, αναγνωρίζαμε πλέον τα σχήματα που μάθαμε όπου τα συναντούσαμε…
Ολοκληρώσαμε σχεδιάζοντας και κόβοντας τα γνωστά μας πλέον σχήματα και τοποθετώντας τα απο το πιο μικρό στο πιο μεγάλο τα συνθέσαμε την ‘Σχηματούπολη’, όπως την ονομάσαμε.