Μέσα από το σχετικό με το λεξιλόγιο πρόγραμμα που επεξεργαζόμαστε με θέμα «τα καράβια από το χθές στο σήμερα» και έχοντας σαν στόχο να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τις λέξεις που μάθαμε, ταξιδέψαμε με τα παιδιά σε διάφορα παραμύθια, ποιήματα και ιστορίες.
Διαβάσαμε, ζωγραφίσαμε, παίξαμε παιχνίδια και δοκιμάσαμε τις γνώσεις μας.
Στη συνέχεια έχοντας σαν στόχο τη χρήση και την εμπέδωση των λέξεων που μάθαμε παίξαμε ένα παιχνίδι πολύ γνώριμο στα παιδιά. Ντυθήκαμε πειρατές, και βγήκαμε προς ανακάλυψη του χαμένου θησαυρού…
Αρχικά βρήκαμε το χάρτη και προσπαθήσαμε να τον διαβάσουμε…
Απαντήσαμε όλες τις ερωτήσεις και βήμα – βήμα “βγήκαμε στα ανοιχτά…”.
Όταν βρήκαμε επιτέλους το μπαούλο με τον θησαυρό μας περίμενε μια νέα δοκιμασία.
Μέσα στο μπαούλο βρήκαμε κουτάκια με καρτέλες και τις οδηγίες που μας κατεύθυναν να κάνουμε ένα παραμύθι.
Απλώσαμε τις καρτέλες στο πάτωμα και ξεκινήσαμε.
Καταγράψαμε τις ιδέες μας και αρχίσαμε την εικονογράφηση.
Σας αφήνουμε να απολαύσετε τη δική μας ιστορία…
http://www.flipsnack.com/raniapatso/ftpa68mjo.html
Και επειδή είμαστε και πολύ καλοί ποιητές ακολουθώντας τις ερωτήσεις που μας έκαναν οι κυρίες,
φτιάξαμε και το δικό μας ποίημα…
http://http://www.zooburst.com/zb_books-viewer.php?book=zb01_5566f5d066670
Στη συνέχεια διαβάσαμε, ακούσαμε και τραγουδήσαμε “Το τρελλοβάπορο” το ζωγραφίσαμε και τέλος το κάναμε ταινία…
Χρησιμοποιήσαμε τις λέξεις που μάθαμε και φτιάξαμε…
Οι ΤΠΕ φαίνεται ότι όταν βρουν το κατάλληλο έδαφος ανθούν και λουλουδίζουν διδακτικά και μαθησιακά!!!!!!!!!!!!!!!
Με πυξίδα την αγάπη μας για το ΠΑΙΔΙ εύχομαι κάθε μας προσπάθεια κάθε φορά να αποδεικνύει ότι με την κατάλληλη πνευματική και παιδαγωγική στήριξη, τη σωστή εκπαίδευση και την ισχυρή θέληση μπορούν και πρέπει να καταρριφθούν όλοι οι μύθοι σχετικά με το τι μπορούν να μάθουν τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας και να ανθίσει και να λουλουδίσει η αγάπη για τη μάθηση στις ψυχές τους.