Οι ακόλουθες δραστηριότητες εντάσσονται στο πλαίσιο του προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που επεξεργαστήκαμε τη φετινή χρονιά στο νηπιαγωγείο μας.
Ξεκινήσαμε με την ανίχνευση των ιδεών και γνώσεων αναφορικά με το περιβάλλον…
και στη συνέχεια βρήκαμε τον ορισμό στο λεξικό…
Στη συνέχεια στην προσπάθειά μας να ξεπεράσουμε τα γνωστικά εμπόδια στη σκέψη των παιδιών αναφορικά με το διαχωρισμό και τη διαχείριση των απορριμμάτων απλώσαμε τα σκουπίδια στο πάτωμα, και αρχίσαμε το διαχωρισμό τους.
Γυάλινα μπουκάλια, πλαστικές και χάρτινες συσκευασίες, λευκοσίδηρος, μπαταρίες, συσκευασίες από φάρμακα, κουτάκια αλουμινίου, ακόμα και καπάκια πλαστικά αναψυκτικών, όλα βρήκαν τη σωστή τους θέση.
Λέξεις όπως η ρύπανση, μόλυνση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση, μπήκαν για τα καλά στο λεξιλόγιό μας.
Διαβάσαμε βιβλία, ερμηνεύσαμε αφίσες, ενημερωθήκαμε από ειδικούς,
th=”150″ height=”150″ class=”alignnone size-thumbnail wp-image-555″ />
και αποφασίσαμε ότι η ΓΗ είναι για εμάς πολύτιμη και θα την προστατέψουμε με όποιο τρόπο και όσο αυτό περνάει από το χέρι μας.
Καθετί που μέχρι πρότινος θα πετούσαμε στα σκουπίδια, αποτελούσε πρόκληση για τη φαντασία μας….
Με τη συνεισφορά της υπηρεσίας πρασίνου του Δήμου Χανίων, ρόδες ελαστικών και κουτιά καφέ μεταμορφώθηκαν σε πολύ ωραίες γλάστρες που διακόσμησαν την αυλή μας.
Καθετί “άχρηστο” αποτέλεσε για μας πρόκληση, ενεργοποίησε τη φαντασία μας και μεταμορφώθηκε τελικά σε δώρο, παιχνίδι ή στολίδι.
Άλλες πάλι φορές υποστήριξε φιλανθρωπικές δράσεις κι άλλες χρησιμοποιήθηκε για κολλάζ…