4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΪΑΣ

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Δείγμα σελίδας
  • Επικοινωνία
  • Το σχολείο μας
    • Εκπαιδευτικοί
    • Εσωτερική αξιολόγηση
    • Κανονισμός Λειτουργίας
    • Προσβασιμότητα σχολείου
    • Σχέδιο Δράσης
    • Ωράριο λειτουργίας
  • Ώρες ενημέρωσης γονέων

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo Παίζω και μετρώ!
Το παραμύθι μας για το πουλάκι του χειμώνα. →

Παγκόσμια ημέρα ζώων.

20250606 091647 20250606 091640

 

Αξίζουν την αγάπη και τον σεβασμό μας!

 

Δημοσιεύθηκε στις 25 Ιανουαρίου 2025 από τον/την 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΪΑΣ στο Χωρίς κατηγορία | Permalink

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo Παίζω και μετρώ!
Το παραμύθι μας για το πουλάκι του χειμώνα. →

Πρόσφατα άρθρα

  • Φθινόπωρο στο νηπιαγωγείο.
  • Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού
  • Παιχνίδια Γνωριμίας (3)
  • Παιχνίδια γνωριμίας (2)
  • Παιχνίδια γνωριμίας (1)

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    • Οκτώβριος 2025
    • Σεπτέμβριος 2025
    • Ιούνιος 2025
    • Μάιος 2025
    • Απρίλιος 2025
    • Μάρτιος 2025
    • Φεβρουάριος 2025
    • Ιανουάριος 2025
    • Δεκέμβριος 2024
    • Νοέμβριος 2024
    • Οκτώβριος 2024
    • Σεπτέμβριος 2024
    • Ιούνιος 2024
    • Μάιος 2024
    • Μάρτιος 2024
    • Ιανουάριος 2024
    • Νοέμβριος 2023
    • Οκτώβριος 2023
    • Σεπτέμβριος 2023
    • Ιούνιος 2023
    • Φεβρουάριος 2023
    • Ιανουάριος 2023
    • Δεκέμβριος 2022
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Μάιος 2020

    Kατηγορίες

    • Αθλητικές
    • Γενικά
    • Χωρίς κατηγορία

    Μεταστοιχεία

    • Σύνδεση
    • Entries RSS
    • Comments RSS
    • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
    Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Accessibility by WAH
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
    • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
    • Σύνδεση
    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή