Με μεγάλο ενθουσιασμό τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης και στο Κέντρο Πληροφόρησης και Διαχείρισης Υδάτων της λίμνης Παμβώτιδας. Μέσα από βιωματικές δράσεις, διαδραστικά παιχνίδια και ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις, γνώρισαν τη σημασία της ανακύκλωσης, της εξοικονόμησης νερού και της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τον κύκλο του νερού, να ενημερωθούν για τη σπουδαιότητα της λίμνης Παμβώτιδας για την περιοχή μας και να αναπτύξουν στάσεις υπευθυνότητας απέναντι στο περιβάλλον. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ξεχωριστή μαθησιακή εμπειρία που ενίσχυσε την περιβαλλοντική τους ευαισθητοποίηση και ανέδειξε τον ρόλο τους ως ενεργών και υπεύθυνων πολιτών













