Ένα ξεχωριστό Αποκριάτικο Πάρτι γεμάτο χαρά και συμπερίληψη!
Φέτος γιορτάσαμε τις απόκριες με τον πιο όμορφο τρόπο, διοργανώνοντας ένα κοινό αποκριάτικο πάρτι μαζί με τους φίλους μας από το Ειδικό Νηπιαγωγείο!
Μικροί -μεγάλοι μασκαρευτήκαμε γίναμε μια μεγάλη παρέα και γεμίσαμε το σχολείο με μουσική, χορό και πολύχρωμες σερπατίνες !Διασκεδάσαμε με την καρδιά μας! Ήταν μια γιορτή γεμάτη αγάπη , φιλία και αποδοχή που θα μας μείνει αξέχαστη








