Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας τον θεατρικό θίασο «Οδός Παραμυθίας», ο οποίος παρουσίασε το παραδοσιακό παραμύθι «Το πιο γλυκό ψωμί» με τη συνοδεία μουσικής. Μέσα από την παρακολούθηση της παράστασης, τα παιδιά γνώρισαν τη δύναμη της προσπάθειας και της προσωπικής εργασίας, ενώ αναδείχθηκαν σημαντικές αξίες όπως η εργατικότητα, η επιμονή, η συνεργασία και ο σεβασμός προς τον κόπο των άλλων. Η παράσταση προσέφερε στα παιδιά μια ευχάριστη και ταυτόχρονα παιδαγωγικά πολύτιμη εμπειρία, γεμάτη μηνύματα και συναισθήματα.




