Για την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου, πραγματοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας δράσεις αφιερωμένες στα γεγονότα του Πολυτεχνείου. Μέσα από αφηγήσεις, τραγούδια και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά γνώρισαν τις αξίες της ελευθερίας, της ειρήνης και της δημοκρατίας .

