Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και κηδεμόνες για την άμεση ανταπόκρισή τους και τη συμμετοχή τους στην εθελοντική μεταφορά των παλιών επίπλων από το διάδρομο του Νηπιαγωγείου μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ απευθύνουμε και στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου για την υποστήριξή της στη μετακίνηση και απομάκρυνση των αντικειμένων.
Η δράση αυτή ανέδειξε για άλλη μία φορά τη δύναμη της συνεργασίας μέσα στη σχολική κοινότητα. Όταν γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές και το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον ενώνουν τις δυνάμεις τους, μπορούμε όλοι μαζί να δημιουργούμε έναν καλύτερο χώρο μάθησης και καθημερινότητας για τα παιδιά μας.










