Στις 27 Σεπτεμβρίου,την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού,το Νηπιαγωγείο μας γιόρτασε στην αυλή με δραστηριότητες κίνησης και παιχνιδιού.Οι μικροί μαθητές μας συμμετείχαν σε σκυραλοδρομίες, άλματα,παιχνίδια με μπάλα και ασκήσεις γυμναστικής.Ήταν μια μέρ γεμάτη ενθουσιασμό,γέλιο και ομαδικότητα,αναδεικνύοντας τη χαρά της άθλησης.







