CodeWeek
ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ (ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ)
Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας για τον τρύγο, μάθαμε πως παράγεται το κρασί. Τα παιδιά έκοψαν και κόλλησαν στην συνέχεια εικόνες στη σωστή σειρά την παραδοσιακή ιστορία του κρασιού: Από το σταφύλι στο κρασί…
Στη συνέχεια προγραμμάτισαν το Beebot χρησιμοποιώντας τα βελάκια μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστερά να περάσει από όλα τα στάδια(αμπέλι, τρύγος, πατητήρι, βαρέλι, κρασί).
Έτσι με τη βοήθεια της μελισσούλας τα παιδιά ήρθαν σε μια πρώτη προσέγγιση με τη γλώσσα του προγραμματισμού αποκτώντας δεξιότητες κωδικοποίησης, διερεύνησης και επίλυσης προβλημάτων με παιγνιώδη και βιωματικό τρόπο.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
Ξεκινώντας την τέταρτη θεματική ενότητα στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με θέμα: «Επαγγέλματα πολλά …και μαθαίνω για αυτά», διαβάσαμε το παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά «Τα χρωματιστά κοράκια» και μιλήσαμε για τα επαγγέλματα του Νικολάκη Κουνελάκη. Συζητήσαμε για τα επαγγέλματα που γνωρίζουν και τι εργαλεία χρησιμοποιεί το κάθε επάγγελμα. Ακολούθησε φύλλο εργασίας στο οποίο τα παιδιά έπρεπε να αντιστοιχήσουν τα επαγγέλματα με τα εργαλεία που χρησιμοποιούν. Στη συνέχεια κόψαμε τις εικόνες και τις τοποθετήσαμε στην πίστα του Bee-Bot. Τα παιδιά έστελναν το ρομπότ στο επάγγελμα που διάλεγαν και στο αντίστοιχο εργαλείο του, δίνοντας τις σωστές εντολές ακολουθώντας τα βελάκια.
- Αρχική
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
- ΕΝΔΟΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ – ΕΚΔΡΟΜΕΣ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- CodeWeek
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
- ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ & ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Πρόσφατα σχόλια