Γιορτάσαμε τις Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας
Παρακολουθούμε βίντεο και μαθαίνουμε τι γιορτάζουμε τις Απόκριες https://youtu.be/Fxhg4eS2Jt0?si=gbDAx9B3XKLj6RIQ
Φτιάχνουμε κατασκευές
Χορεύουμε το Γαϊτανάκι!
Γιορτάσαμε τις Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας
Παρακολουθούμε βίντεο και μαθαίνουμε τι γιορτάζουμε τις Απόκριες https://youtu.be/Fxhg4eS2Jt0?si=gbDAx9B3XKLj6RIQ
Φτιάχνουμε κατασκευές
Χορεύουμε το Γαϊτανάκι!
Το σχολείο μας φοράει τα γιορτινά του!
Συμμετοχή στη στη δράση
“Χριστουγεννιάτικη κάρτα της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας 2024”!
Συνεργατική δράση Νηπιαγωγείων Λάρισας και Νηπιαγωγείων Καρδίτσας με τίτλο: “Ας φτιάξουμε μια συνεργατική Χριστουγεννιάτικη κάρτα με υλικά από τη φύση”
Η Land ART (τέχνη της γης) είναι ένα κίνημα δημιουργίας στη φύση, στο οποίο γη και τέχνη είναι άμεσα συνδεδεμένα και τις περισσότερες φορές συνδέεται με την οικολογική συνείδηση. Στην ουσία ο άνθρωπος έρχεται πιο κοντά στη φύση, την γνωρίζει, συνδέεται μαζί της με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο και ενσωματώνει το έργο του σ αυτή, με αποτέλεσμα το έργο να δένεται άρρηκτα με το τοπίο.
Γι αυτό και η Land Art έχει μεγάλη παιδαγωγική αξία και καλύπτει τους στόχους της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Μπορείτε να δείτε τη συμμετοχή όλων των σχολείων πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://drive.google.com/file/d/1incvkrWpySimkyDDuJni9fELGOTQkhVz/view
Η φάτνη του Χριστού!
Χριστουγεννιάτικα δεντράκια!
άγγελοι και ελαφάκια
Οι καρτούλες των παιδιών στο μάθημα των Αγγλικών!
Ετοιμάζουμε στολίδια από πηλό για να τα χαρίσουμε στους μαθητές της Α τάξης και των δασκάλων της!
Ο αγαπημένος Άγιος των παιδιών!
Τα παιδιά και το προσωπικό του Νηπιαγωγείου μας σας εύχεται “ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ”!
Μπορείτε να δείτε τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του 4ου Νηπιαγωγείου Φαρσάλων για το σχολικό έτος 2024-25 , στο παρακάτω αρχείο
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.
To Nηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην εβδομάδα κώδικα-CodeWeek 2024 με τις εξής δραστηριότητες:
1)Με το Beebot οδηγό το αρχικό μου γράμμα ανακαλύπτω κι εγώ.
Περιγραφή
Στη δραστηριότητα αυτή, τα παιδιά θα προγραμματίσουν τη μελισσούλα να κινηθεί στον ειδικό διαμορφωμένο χώρο που θα έχει φτιάξει η νηπιαγωγός με σκοπό να βρει το αρχικό γράμμα του ονόματος του. Κάθε φορά ένα παιδί θα επιλέγεται και οι συμμαθητές του θα πρέπει να καθοδηγήσουν τη μελισσούλα προγραμματίζοντας τα σωστά βήματα, ώστε να φτάσει στο σωστό γράμμα. Με διασκεδαστικό τρόπο, τα παιδιά θα εξοικειωθούν με την έννοια του προγραμματισμού και θα μάθουν να αναγνωρίζουν το αρχικό γράμμα των ονομάτων τους.
Υλοποίηση Δραστηριότητας
Αναρτήσαμε τη δραστηριότητα μας, σε padlet: https://padlet.com/evask/beebot-w584zub44gizvva8
2) Χρώματα
Περιγραφή
Στόχος μας είναι να εισάγουμε τους μαθητές στις βασικές έννοιες κωδικοποίησης και υπολογιστικής σκέψης .
1η Δραστηριότητα: Τα παιδιά ρίχνουν το ζάρι που στις πλευρές του έχει ένα από τα βασικά χρώματα. Ανάλογα με το χρώμα που θα τύχει ο μαθητής, αφού το ονομάσει, προγραμματίζει την μελισσούλα beebot να ακολουθήσει την διαδρομή που θα την οδηγήσει στο σωστό χρώμα.
2η Δραστηριότητα: Στην σελίδα https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11287 Σύνθετου Προγραμματισμού Ρομπότ, του Φωτόδεντρου επιλέγουμε το επίπεδο δαπέδου χρώματα και χαρακτήρα μαθητή. O μαθητής δημιουργεί τον κώδικα με την διαδρομή που θα ακολουθήσει το ρομπότ να φτάσει στο χρώμα που έχει τύχει στον μαθητή.
Υλοποίηση Δραστηριότητας
Αναρτήσαμε τη δραστηριότητα μας, σε padlet: https://padlet.com/panagopoulouhelen78/code-week-gymbani2jzrraund
Τα πιστοποιητικά μας
Τί γνωρίζουμε για το Πάσχα?
Η Σταύρωση
Πασχαλινά στεφανάκια
Πασχαλινά αυγά, με την τεχνική της απομόνωσης και του πουαντιγισμού!
Διαβάσαμε το παραμύθι: ” Το Πάσχα της Νόνα χελώνας” της Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου και ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε
και φτιάξαμε τα δικά μας πασχαλινά κουνελάκια
ομαδική εργασία
πασχαλινές καρτούλες
Πασχαλινό καλαθάκι
Βάψιμο αυγών
Ευχαριστούμε το σύλλογο γονέων για τα δωράκια που πρόσφεραν στους μικρούς μαθητές μας!
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του 4ου Νηπιαγωγείου Φαρσάλων σας εύχονται “ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ” και “ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ”!
Η αφόρμηση για την Πανελλήνια μέρα ήρθε από ένα βίντεο που δημιουργήσαμε μέσω του εργαλείου Vindoz, όπου ο φίλος μας ο «Ξουτ» καλωσόρισε τα παιδιά στην τάξη, μοιράστηκε την ιστορία του–και τους ζήτησε κάποιος τον υιοθετήσει ώστε να αποκτήσει και αυτός οικογένεια που θα τον φροντίζει και ένα σπίτι. Πατήστε το σύνδεσμο για να το δείτε:
https://share.vidnoz.com/aishare-gSwKEzUgYwketsJIK2DmKedj17122142362933505
Στη συνέχεια, είδαμε το παραμύθι του ‘Ξουτ’ στο YouTube, μάθαμε όλη την ιστορία του, τις περιπέτειές του και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ως αδέσποτος. Παρακάτω σας παραθέτουμε το link του παραμυθιού:
https://www.youtube.com/watch?v=1l9pagFPl2k&ab_channel=%CE%9B%CE%B9%CE%B6%CE%B1%CE%9A.
Μετά το βίντεο μαζευτήκαμε στην παρεούλα, κάνοντας μια ανοιχτή συζήτηση σχετικά με τα αδέσποτα, καταγράφοντας σε ένα ιστόγραμμα όλα όσα γνώριζαν τα παιδιά. Μαζί, διερευνήσαμε τις ευθύνες της ιδιοκτησίας κατοικίδιων ζώων, καλλιεργώντας μια αίσθηση κατανόησης και συμπόνιας.
Έπειτα, ακολούθησε το Συμβόλαιο Υιοθεσίας. Εξηγήσαμε ότι δεν είναι εύκολη υπόθεση η υιοθεσία ζώου και γι’ αυτό το λόγο καταγράψαμε ότι φροντίδα χρειάζεται ένα ζώο (τροφή, νερό, κτηνίατρο, βόλτα, κ.λπ.) και μετά για κάθε πρόταση που ειπώθηκε τα παιδιά τη ζωγράφισαν και την κόλλησαν.
Οπλισμένοι με γνώση και συμπόνια, μάθαμε πώς να δίνουμε χείρα βοηθείας σε αδέσποτα που έχουν ανάγκη. Εξηγήσαμε στα παιδιά ότι αν βρούμε ένα αδέσποτο και δεν μπορούμε να το υιοθετήσουμε, μπορούμε να καλέσουμε το Καταφύγιο για Αδέσποτα Ζώα της περιοχής μας. Πληκτρολογώντας τον αριθμό του τοπικού μας καταφυγίου για αδέσποτα ζώα, τα παιδιά ανακάλυψαν μια σανίδα σωτηρίας για όσα δεν μπορούσαν να εξασφαλίσουν μόνιμη στέγη. Σημειώσαμε τον αριθμό του καταφυγίου σε ένα κομμάτι χαρτί, ζητήσαμε από τα παιδιά να το πληκτρολογήσουν στο πλαστικοποιημένο τηλέφωνο και απομνημόνευσαν τις οδηγίες που τους δώσαμε για να εξασφαλίσουν γρήγορη βοήθεια: όνομα, επώνυμο, περιοχή, διεύθυνση και αριθμό τηλεφώνου.
Καθώς η μέρα πλησίαζε στο τέλος της, μάθαμε το τραγούδι, «Έλα μέσα μικρό μου κουταβάκι».
https://www.youtube.com/watch?v=gzxSnSzyQRE&ab_channel=FUNFOREVERYONE
Στίχοι:
ΕΛΑ ΜΕΣΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟ
ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΚΟ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ
ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΝΙΩΣΕΙΣ ΛΥΠΗ
ΕΛΑ ΜΕΣΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟ
ΓΙΟΥΠΙ ΓΙΑΓΙΑ ΓΙΟΥΠΙ ΓΙΟΥΠΙ ΓΙΑ…..
Τέλος, κλείσαμε με ένα απλό αλλά βαθύ ΣΥΝΘΗΜΑ:
«Αν μπορείς να είσαι υπεύθυνος για όλα αυτά, τότε μπορείς να υιοθετήσεις ένα ζώο».
Στα πλαίσια του εορτασμού για την επέτειο της 25ης Μαρτίου οι μαθητές, αφού διαβάσαμε το παραμύθι: ” Τα Ελληνάκια “
ζωγράφισαν τσολιαδάκια.
Μπορείτε να δείτε τις ζωγραφιές τους σε μια ηλεκτρονική έκθεση