Εγγραφές νηπίων για το σχολικό έτος 2025-26
527 5275741 kindergarten clipart hd png download

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν  , από 05 έως 24 Μαρτίου 2025 και γίνονται ηλεκτρονικά , από τους γονείς. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όπως  ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109). Για το σχολικό έτος 2025-26, εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2020 (νήπια) και το 2021(προνήπια)Η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας. Η εγγραφή των πρoνηπίων στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής  στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. . Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου τέκνου, που φοιτά στην ίδια  σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει και για το οποίο θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τη σχολική μονάδα.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:
Βιβλιάριο υγείας, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια
ΑΔΥΜ (ατομικό δελτίο υγείας μαθητή) το οποίο είναι συμπληρωμένο από τον παιδίατρο. ( θα το βρείτε στο τέλος της σελίδας για να το εκτυπώσετε)
Βεβαίωση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του ( θα το βρείτε στο τέλος της σελίδας για να το εκτυπώσετε)

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Καθημερινά, κατά τις εργάσιμες μέρες (από 5 Μαρτίου) 9-12 πμ μπορείτε να επικοινωνείτε για ενημέρωση, περαιτέρω διευκρινίσεις και ραντεβού στο τηλέφωνο 24910-25659.

Τα όρια όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου μας περικλείονται  από τις οδούς Βόρεια της Λαμίας, δυτικά της 28ης Οκτωβρίου, τέλος πόλης.

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για οδηγίες

Οδηγίες-Χρήσης-Εφαρμογής-για-Κηδεμόνες-V2

Αναλυτικά η εγκύκλιος των εγγραφών



Λήψη αρχείου

Μπορείτε να εκτυπώσετε το ΑΔΥΜ-ΑΤΟΜΙΚΌ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

Λήψη αρχείου

και η υπεύθυνη Δήλωση έτερου κηδεμόνα

ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΕΤΕΡΟΥ-ΓΟΝΕΑ

Γιορτάσαμε τις Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας

 

 

Παρακολουθούμε βίντεο και μαθαίνουμε τι γιορτάζουμε τις Απόκριες https://youtu.be/Fxhg4eS2Jt0?si=gbDAx9B3XKLj6RIQ

Φτιάχνουμε κατασκευές

IMG 4819

IMG 4866

IMG 4842

IMG 4852

collageΓΑΊΤΑΝΑΚΙ

Χορεύουμε το Γαϊτανάκι!

collage ΧΟΡΕΥΩ ΓΑΊΤΑΝΑΚΙ

Το σχολείο μας φοράει τα γιορτινά του!

collage στολισμος

Συμμετοχή στη  στη δράση
“Χριστουγεννιάτικη κάρτα της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας 2024”!

collage καρτα πε

Συνεργατική δράση Νηπιαγωγείων Λάρισας και Νηπιαγωγείων Καρδίτσας με τίτλο: “Ας φτιάξουμε μια συνεργατική Χριστουγεννιάτικη κάρτα  με υλικά από τη φύση”

Η  Land ART (τέχνη της γης) είναι ένα κίνημα δημιουργίας στη φύση, στο οποίο γη και τέχνη είναι άμεσα συνδεδεμένα και τις περισσότερες φορές συνδέεται με την οικολογική συνείδηση. Στην ουσία ο άνθρωπος έρχεται πιο κοντά στη φύση, την γνωρίζει, συνδέεται μαζί της με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο και ενσωματώνει το έργο του σ αυτή, με αποτέλεσμα το έργο να δένεται άρρηκτα με το τοπίο.

Γι αυτό και η Land Art έχει μεγάλη παιδαγωγική αξία και καλύπτει τους στόχους της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Μπορείτε να δείτε τη συμμετοχή όλων των σχολείων πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1incvkrWpySimkyDDuJni9fELGOTQkhVz/view

collage lad art

Η φάτνη του Χριστού!

IMG 4649                IMG 4652

Χριστουγεννιάτικα δεντράκια!

collage δεντρο ρολο

άγγελοι και ελαφάκια

IMG 4683

IMG 4684

 Οι καρτούλες των παιδιών στο μάθημα των Αγγλικών!

IMG 4688

Ετοιμάζουμε στολίδια από πηλό για να τα χαρίσουμε στους μαθητές της Α τάξης και των δασκάλων της!

IMG 4685                IMG 4686

collage δωρα

Ο αγαπημένος Άγιος των παιδιών!

IMG 4713

IMG 4714

Τα παιδιά και το προσωπικό του Νηπιαγωγείου μας σας εύχεται “ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ”!

IMG 4653

Μπορείτε να δείτε τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του 4ου Νηπιαγωγείου Φαρσάλων για το σχολικό έτος 2024-25 , στο παρακάτω αρχείο



Λήψη αρχείου

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.codeweek badge 2019Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

To Nηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην εβδομάδα κώδικα-CodeWeek 2024 με τις εξής δραστηριότητες:

1)Με το Beebot οδηγό το αρχικό μου γράμμα ανακαλύπτω κι εγώ.

Περιγραφή

Στη δραστηριότητα αυτή, τα παιδιά θα προγραμματίσουν τη μελισσούλα να κινηθεί στον ειδικό διαμορφωμένο χώρο που θα έχει φτιάξει η νηπιαγωγός με σκοπό να βρει το αρχικό γράμμα του ονόματος του. Κάθε φορά ένα παιδί θα επιλέγεται και οι συμμαθητές του θα πρέπει να καθοδηγήσουν τη μελισσούλα προγραμματίζοντας τα σωστά βήματα, ώστε να φτάσει στο σωστό γράμμα. Με διασκεδαστικό τρόπο, τα παιδιά θα εξοικειωθούν με την έννοια του προγραμματισμού και θα μάθουν να αναγνωρίζουν το αρχικό γράμμα των ονομάτων τους.

Υλοποίηση Δραστηριότητας

collage αρχικο γραμμα

Αναρτήσαμε τη δραστηριότητα μας, σε padlet: https://padlet.com/evask/beebot-w584zub44gizvva8

2) Χρώματα

Περιγραφή

 

Στόχος μας είναι να εισάγουμε τους μαθητές στις βασικές έννοιες κωδικοποίησης και υπολογιστικής σκέψης .

1η Δραστηριότητα: Τα παιδιά ρίχνουν το ζάρι που στις πλευρές του έχει ένα από τα βασικά χρώματα. Ανάλογα με το χρώμα που θα τύχει ο μαθητής, αφού το ονομάσει, προγραμματίζει την μελισσούλα beebot να ακολουθήσει την διαδρομή που θα την οδηγήσει στο σωστό χρώμα.

2η Δραστηριότητα: Στην σελίδα https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11287 Σύνθετου Προγραμματισμού Ρομπότ, του Φωτόδεντρου επιλέγουμε το επίπεδο δαπέδου χρώματα και χαρακτήρα μαθητή. O μαθητής δημιουργεί τον κώδικα με την διαδρομή που θα ακολουθήσει το ρομπότ να φτάσει στο χρώμα που έχει τύχει στον μαθητή.

Υλοποίηση Δραστηριότητας

collage ΧΡΩΜΑΤΑ

collageχρωματα 1

Αναρτήσαμε τη δραστηριότητα μας, σε padlet: https://padlet.com/panagopoulouhelen78/code-week-gymbani2jzrraund

Τα πιστοποιητικά μας

613786 drNhe7xfir 1        627703 POmyO4x1iI.pdf ΧΡΩΜΑΤΑ 1

 

 

 

 

αγιασμος

Ο Αγιασμός, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 09:00 το πρωί στο προαύλιο του Σχολείου μας.

Η Προϊσταμένη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Νηπιαγωγείου μας, εύχεται

Καλή Σχολική Χρονιά με Υγεία και Δύναμη

στους μαθητές και τις οικογένειές τους!

Τί γνωρίζουμε για το Πάσχα?

IMG 4418

Η Σταύρωση

IMG 4421

Πασχαλινά στεφανάκια

IMG 4412

Πασχαλινά αυγά, με την τεχνική της απομόνωσης και του πουαντιγισμού!

collage αυγα

Διαβάσαμε το παραμύθι: ” Το Πάσχα της Νόνα χελώνας” της Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου και ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε

IMG 4428

και φτιάξαμε τα δικά μας πασχαλινά κουνελάκια

IMG 4426

ομαδική εργασία

IMG 4425

πασχαλινές καρτούλες

collage karta

Πασχαλινό καλαθάκι

collage kalathi

Βάψιμο αυγών

collage βαψιμο αυγων

collage β

Ευχαριστούμε το σύλλογο γονέων για τα δωράκια που πρόσφεραν στους μικρούς μαθητές μας!

IMG 4451

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του 4ου Νηπιαγωγείου Φαρσάλων σας εύχονται “ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ” και “ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ”!

 

Η αφόρμηση για την Πανελλήνια μέρα ήρθε από ένα βίντεο που δημιουργήσαμε μέσω του εργαλείου Vindoz, όπου ο φίλος μας ο «Ξουτ» καλωσόρισε τα παιδιά στην τάξη, μοιράστηκε την ιστορία του–και τους ζήτησε κάποιος τον υιοθετήσει ώστε να αποκτήσει και αυτός οικογένεια που θα τον φροντίζει και ένα σπίτι. Πατήστε το σύνδεσμο για να το δείτε:

https://share.vidnoz.com/aishare-gSwKEzUgYwketsJIK2DmKedj17122142362933505

419407513 996350735354063 455018039017799108 n

Στη συνέχεια, είδαμε το παραμύθι του ‘Ξουτ’ στο YouTube, μάθαμε όλη την ιστορία του, τις περιπέτειές του και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ως αδέσποτος. Παρακάτω σας παραθέτουμε το link του παραμυθιού:

https://www.youtube.com/watch?v=1l9pagFPl2k&ab_channel=%CE%9B%CE%B9%CE%B6%CE%B1%CE%9A.

Μετά το βίντεο μαζευτήκαμε στην παρεούλα, κάνοντας μια ανοιχτή συζήτηση σχετικά με τα αδέσποτα, καταγράφοντας σε ένα ιστόγραμμα όλα όσα γνώριζαν τα παιδιά. Μαζί, διερευνήσαμε τις ευθύνες της ιδιοκτησίας κατοικίδιων ζώων, καλλιεργώντας μια αίσθηση κατανόησης και συμπόνιας.

431955877 432602786088743 5659892356656469178 n 1

Έπειτα, ακολούθησε το Συμβόλαιο Υιοθεσίας. Εξηγήσαμε ότι δεν είναι εύκολη υπόθεση η υιοθεσία ζώου και γι’ αυτό το λόγο καταγράψαμε ότι φροντίδα χρειάζεται ένα ζώο (τροφή, νερό, κτηνίατρο, βόλτα, κ.λπ.) και μετά για κάθε πρόταση που ειπώθηκε τα παιδιά τη ζωγράφισαν και την κόλλησαν.

431954289 766553612091127 8925133742315286784 n

432067227 958178392329935 1434906884996679060 n

Οπλισμένοι με γνώση και συμπόνια, μάθαμε πώς να δίνουμε χείρα βοηθείας σε αδέσποτα που έχουν ανάγκη. Εξηγήσαμε στα παιδιά ότι αν βρούμε ένα αδέσποτο και δεν μπορούμε να το υιοθετήσουμε, μπορούμε να καλέσουμε το Καταφύγιο για Αδέσποτα Ζώα της περιοχής μας. Πληκτρολογώντας τον αριθμό του τοπικού μας καταφυγίου για αδέσποτα ζώα, τα παιδιά ανακάλυψαν μια σανίδα σωτηρίας για όσα δεν μπορούσαν να εξασφαλίσουν μόνιμη στέγη. Σημειώσαμε τον αριθμό του καταφυγίου σε ένα κομμάτι χαρτί, ζητήσαμε από τα παιδιά να το πληκτρολογήσουν στο πλαστικοποιημένο τηλέφωνο και απομνημόνευσαν τις οδηγίες που τους δώσαμε για να εξασφαλίσουν γρήγορη βοήθεια: όνομα, επώνυμο, περιοχή, διεύθυνση και αριθμό τηλεφώνου.

431955876 785299049810095 5973766433753849504 n

432008459 662672615984254 8364098571210667241 n 1

Καθώς η μέρα πλησίαζε στο τέλος της, μάθαμε το τραγούδι, «Έλα μέσα μικρό μου κουταβάκι».

https://www.youtube.com/watch?v=gzxSnSzyQRE&ab_channel=FUNFOREVERYONE

Στίχοι:

ΕΛΑ ΜΕΣΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟ

ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΚΟ

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ

ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΝΙΩΣΕΙΣ ΛΥΠΗ

ΕΛΑ ΜΕΣΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟ

ΓΙΟΥΠΙ ΓΙΑΓΙΑ ΓΙΟΥΠΙ ΓΙΟΥΠΙ ΓΙΑ…..

 

 

Τέλος, κλείσαμε με ένα απλό αλλά βαθύ ΣΥΝΘΗΜΑ:

«Αν μπορείς να είσαι υπεύθυνος για όλα αυτά, τότε μπορείς να υιοθετήσεις ένα ζώο».