Ο Οδηγός Νηπιαγωγού (ΥΠΕΠΘ, 2006) αναφέρει, τα επιτραπέζια παιχνίδια προσφέρουν ευκαιρίες αλληλεπιδράσεων μεταξύ των παιδιών και προώθησης της κοινωνικοποίησης, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στην κατάκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων που συνδέονται με την ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης όπως:
- να γνωρίζουν και να σέβονται τη διαδοχική σειρά με την οποία παίζουν
- να γνωρίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού και να τους εφαρμόζουν
- να ξέρουν να χρησιμοποιούν το ζάρι και να αναγνωρίζουν τη σημασία των αναπαραστάσεων που αυτό δείχνει
- να μπορούν να κινούν το πιόνι τους σε προσδιορισμένη διαδρομή.
Τα παιδιά ασχολήθηκαν με εκπαιδευτικά επιτραπέζια παιχνίδια που είχαν ποικίλους στόχους, όπως ενίσχυση της γλωσσικής ανάπτυξης, ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, εξάσκηση της οπτικής αντίληψης, αντίληψη ότι οι λέξεις απαρτίζονται από μικρότερα κομμάτια-φωνήματα, ανάπτυξη της παρατηρητικότητας και συμβολή στο να μάθουν να αντιστοιχούν σύμβολα με ποσότητες. Παίξανε επίσης ένα πρωτότυπο παιχνίδι δράσης & στρατηγικής.