Τα παιδιά αυτενεργούν, ερευνούν και συνεργάζονται για να δημιουργήσουν ένα έργο που θα απευθύνεται σε όλη την τάξη !
Το « Βιβλίο» είναι μια δημιουργική εργασία, κατά την οποία οι μαθητές αναπτύσουν δεξιότητες (γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές) με φυσικό και βιωματικό τρόπο, διότι μαθαίνουν μέσα από τα ίδια τους τα έργα, κατανοούν τι μαθαίνουν και γιατί το μαθαίνουν.
Επίσης, συμβάλλει στη σύνδεση διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων, στη μεταφορά και καλύτερη ανάπτυξη δεξιοτήτων (βλ. Bordallo et Ginestet, 1993, Huber, 2005) η οποία δίνει ξεχωριστό νόημα στη μαθησιακή διαδικασία.
Σύμφωνα με τον D. Sénore (2008), το « Βιβλίο » « είναι ένα μαγικό μέσο για να κινητοποιήσουμε την ενέργεια των παιδιών ώστε να καταλαβαίνουν το νόημα αυτών που μαθαίνουν στο σχολείο ». Για τον Ph. Meirieu (2008) πρόκειται για ένα δημιουργικό Σχέδιο Εργασίας και μέσα από αυτό « ένας μαθητής μπορεί πραγματικά να συμφιλιωθεί με το σχολείο και να μειώσει τις αδυναμίες του.
Διαβάστε πόσο ωραία ιστορία φτιάξαμε για το Χειμώνα ….με τίτλο ”Η Χιονούλα και ο Βοριάς”
”Το σημαντικό είναι να θέλει να πετύχει σε αυτό που κάνει. ”