Σε πρώτο στάδιο αναφέρθηκαν οι σπουδαιότερες βιταμίνες που υπάρχουν στα φαγητά όπως η Α, Β, C, D, και εικόνες με τις τροφές που τις περιλαμβάνουν.
Στη συνέχεια, παίξαμε κινητικό παιχνίδι με τις βιταμίνες. Τα μισά παιδιά ήταν βιταμίνες και τα υπόλοιπα τροφές (κολλήσαμε μία φωτογραφία στην μπλούζα τους). Όταν έπαιζε η μουσική όλα τα παιδιά χόρευαν ανακατεμένα μεταξύ τους, όταν όμως σταματούσε η μουσική έπρεπε να βρουν το ταίρι τους.
Έπειτα από συζήτηση για τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά, έγινε προβολή σχετικού εκπαιδευτικού βίντεο:
Στη συνέχεια, στα παιδιά τέθηκε η ερώτηση πως φαντάζονται τον εαυτό τους όταν θα ακολουθούν έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, και τα παιδιά προσπάθησαν να το αποδώσουν σε ένα ανοιχτό φύλλο εργασίας.