Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης,
ζωγραφίζοντας ειδώλια.

https://blogs.sch.gr/4nipcholarg/2023/12/10/epainosdiakrisis-apo-to-moyseio-kykladikis-technis/

Συμμετοχή στην ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού.https://blogs.sch.gr/4nipcholarg/2023/10/12/europe-code-week-eyropaiki-evdomada-kodika/

Προληπτικό Οδοντιατρικό Πρόγραμμα
https://blogs.sch.gr/4nipcholarg/2024/04/12/ekpaideytiki-drasi/

Εθνικό Πρόγραμμα Νηπιαγωγών για την Πρόληψη & την Πρώιμη Παρέμβαση
της Παραμέλησης & Κακοποίησης του Παιδιού από το μη κερδοσκοπικό
σωματείο Eliza
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://elizipmNmuCGAxUFQvEDHeLpBWwQFnoECAwQAQ&usg=AOvVaw01cHmna6R1QAUO8vOty8P

5ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης “Η ζωή στο σχολείο” από τις εκδόσεις
ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
https://www.metaixmio.gr/el/5%CE%BF%CF%82-
%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B8%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BF%C%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82-
%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-
%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%C

Κυκλοφοριακή Αγωγή από το Ινστιτούτο Οδικής Συμπεριφοράς Ι.Ο.ΑΣ Πάνος
Μυλωνάς

https://blogs.sch.gr/4nipcholarg/2024/04/

“Απλώνω Ευτυχία” με σκοπό την στήριξη του συλλόγου Φλόγα (
https://www.floga.org.gr/) – Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική
Ασθένεια

https://blogs.sch.gr/4nipcholarg/2024/06/13/aplono-eytychia/

“Ενεργώ ως πολίτης” στο πλαίσιο προγράμματος Active Citizens Fund

(https://lrf.gr/eop), με φορέα υλοποίησης το Ίδρυμα Λαμπράκη.

“ Αντιμετώπιση του Παιδικού Τραύματος”
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://pedel/&ved=2ahUKEwjYyJidneCGAxWgAtsEHa9QDIoQFnoECBAQAQ&usg=AOvVaw2fKblf

Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας στο:
https://blogs.sch.gr/4nipcholarg/2024/03/11/ekpaideytiki-paroysiasi-prolipsi-paidikon-atychimaton/

“Πυρασφάλεια στο σχολείο -πρόληψη, αντιμετώπιση, εκπαίδευση” από
Αξιωματικούς του 4ου Πυροσβεστικού Σταθμού Αθηνών
https://blogs.sch.gr/4nipcholarg/2024/03/05/659/