Όραμα του Νηπιαγωγείου μας είναι η ενεργή συμμετοχή της μαθητικής κοινότητας στην αναδυόμενη και ερευνητική μάθηση που θα προκύψει μέσα από μεθόδους συνεργασίας και ομαδικότητας. Η ανάδειξη της μάθησης επιδιώκεται να καταστεί ουσιαστική μέσω της δημιουργικής και κριτικής σκέψης που, σε συνδυασμό με την καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων και την απόκτηση κατάλληλων γνώσεων, θα αποτελέσουν τα εφόδια για τη ζωή των μαθητών μας.
Για το πρώτο εργαστήριο, ζητήθηκε η συμπλήρωση ερωτηματολογίου από τους γονείς των μαθητών σε σχέση με τις διατροφικές συνήθειες και τη σωματική άσκηση των μαθητών μας. Μέσα από τα εργαστήρια, τα παιδιά θα λύσουν γρίφους γύρω από τη Καλή Διατροφή και Υγεία, θα συζητήσουν με δάσκαλο φυσικής αγωγής τα ερωτήματά τους, θα δημιουργήσουν σύμφωνα με τις νέες γνώσεις τους και θα επικοινωνήσουν τα αποτελέσματα της ενότητας στους γονείς και στη σχολική κοινότητα.
Μαθαίνουμε ευχάριστα και δημιουργικά σεβόμενοι το ρυθμό του κάθε μαθητή.
| Θεματική ΕνότηταΖω καλύτερα- Ευ ζην | Θέμα: ΔιατροφήΕνδεικτικός τίτλος: «Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό»Στον κύκλο των δραστηριοτήτων θα δοθεί έμφαση στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων που αναφέρθηκαν διεξοδικά στην πρώτη ενότητα του παρόντος Σχεδίου Δράσης. Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου θα είναι αρχικά η γνωριμία των πιο σημαντικών ομάδων τροφών, της έννοιας της ισορροπημένης διατροφής και της σημασίας της για τη ζωή μας. Επιπλέον, μέσα από στοχευμένες δράσεις και υιοθετώντας σύγχρονες διδακτικές πρακτικές για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, δίνεται η δυνατότητα να τροποποιηθούν προς το καλύτερο οι στάσεις και οι αντιλήψεις των παιδιών αυτής της ηλικίας και να υιοθετηθούν αλλαγές στον τρόπος ζωής (διατροφή, φυσική δραστηριότητα κτλ.) επωφελείς για την υγεία τους. | 
Ο ατομικός φάκελος του κάθε μαθητή έχει στόχους
-για το παιδί:
να το εμπλέκει σε μια διαδικασία αυτοαξιολόγησης, δίνοντάς του τη δυνατότητα να
επιλέξει και να τοποθετήσει σε αυτόν δείγματα των εργασιών του, να συζητήσει για την
πρόοδο & τις δυσκολίες του, να «επιστρέφει» σε αυτά που έκανε ή έμαθε, να συγκρίνει τα
έργα του, να παρατηρήσει την εξέλιξή του ώστε να μπορεί να υποστηρίζει τη
μάθηση/ανάπτυξη του πιο αποτελεσματικά
-για τους γονείς/κηδεμόνες:
να ενδυναμώνει τη συνεργασία τους με τον εκπαιδευτικό και την αμφίδρομη επικοινωνία
τους, αφού με βάση τον Α.Φ. ο/η εκπαιδευτικός τους ενημερώνει για την πρόοδο του
παιδιού. Αποτελεί δηλαδή, υλικό ενημέρωσης και συμβουλευτικής προς τους
γονείς/κηδεμόνες.
Το συγκεκριμένο εργαστήριο έχει διάρκεια 10 Οκτωβρίου με 30 Νοεμβρίου 2021.