ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΧΙΟΥ
18η ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ από τον Σύλλογο Δασκάλων & Νηπιαγωγών Χίου
Κάναμε τις εκλογές μας και αναδείχθηκε νικήτρια η Δημοκρατία !
Αφού ετοιμάσαμε την κάλπη ,τα ψηφοδέλτια ,τους φακέλους νόμιμα και δημοκρατικά με μυστικότητα και ησυχία ψηφίσαμε αυτό που θέλουμε να ισχύει στην τάξη μας….Μετά την καταμέτρηση ΟΧΙ δε θέλουμε δικτατορία στην τάξη μας!! ΝΑΙ θέλουμε Δημοκρατία!!!


Κάναμε λοιπόν κι εμείς εκλογές στην δική μας “Ντενεκεδούπολη”!Ετοιμάστηκε η κάλπη και το παραβάν των εκλογών ,πήρε θέση η εφορευτική επιτροπή που τσέκαρε τα ονόματα των ψηφοφόρων ,ετοιμάσαμε τις ταυτότητές μας για να μπορέσουμε να ψηφίσουμε ,σταυρώσαμε τον υποψήφιο που προτιμάμε και καταμετρήθηκαν οι ψήφοι…
Ο νικητής στη δική μας Ντενεκεδούπολη ήταν ο ΟΚ ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ!!
Όλα νόμιμα και Δημοκρατικά!!
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τον Βρετανό καλλιτέχνη Banksy και αφού φωτογραφηθήκαμε ζωγραφίζοντας το μπαλόνι της ελευθερίας σε ατομικό πίνακα.
Στη συνέχεια αφού προμηθευτήκαμε μπαλόνια με ήλιον τα ζωγραφίσαμε με τα χαρακτηριστικά της ελευθερίας και τα αφήσαμε να πετάξουν από το σχολείο μας μακρυά ώστε να μεταφέρουν το μήνυμα….
Το Πολυτεχνείο.
Μάθαμε τί έγινε στο Πολυτεχνείο , είδαμε εικόνες,ζωγραφίσαμε το δικό μας Πολυτεχνείο ,τραγουδήσαμε τα τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη ,γράψαμε συνθήματα σε πανό όπως έκαναν οι φοιτητές,φωνάξαμε και γράψαμε ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ,μάθαμε το γράμμα Π,φωτογραφηθήκαμε αναπαριστώντας το graffiti του Banksy(Βρετανός καλλιτέχνης και ακτιβιστής)και φτιάξαμε το ακορντεόν από το ομώνυμο τραγούδι.